O la la la!

Jaha dagarna bara rinner iväg! Känner som jag inte riktigt hinner med! Skulle vilja mysa med familjen i minst en vecka i sträck... Men det blir till jul. Då ska jag slappa lite...hm lite iallafall.

Min salong är ett intressant ställe att jobba på! Man blir inte uttråkad iallafall........ ;)
Så här kan det se ut en vanlig arbetsdag...eller inte...men arbete det var det..vill jag lova!



Sedan har vi jobbet i Falun, det är också jättekul. Tror att jobbet som lärare faktiskt passar mig.
Men skulle inte vilja jobba med det hela tiden. Salongen är ändå ´stället´för mig. Så kombinationen känns jättebra. Idag har vi färgat in nya långhårsdockor med olika tekninker. Blev kanonsnygga Dolls ;)

Nu ska jag softa framför Idol med ungarna o Micke, katter( en gravid) o en stycke hund( nyklippt).Vill ha denna säng!!!! NU

Imorgon blir det avfärd till Stockholm för att deltaga på Frisörföretagarnas Kongress!
Både lör o sön...Puh... Sen hem och sova några timmar sen upp o jobba!

På måndag ska vi ta nya bilder på Salongen, till skylten....Undrar om vi blir snygga eller skitsnygga?
Ha ha... ;)

Har träningsvärk sen vi tränade Body Combat igår..sen har det tillkommit lite feber o snuva på det..men det tar vi inget extra för...:)

Hej hopp! Full galopp!

Kramen A

Kommentarer
Postat av: ulle

Åh fan ska du oxå till sthlm?? 3 frågor??

1.Varför fanns inte videokameran på plats när jag va där?

2.Långhårsdockor,gjorde du dem med hjälp av mitt hår?

3.Jag kan väl få vara med på ett litet litet hörn,på skylten alltsa ;) (fniss,fniss)

2009-09-17 @ 20:00:01
URL: http://ihuvudetpaulle.blogspot.com
Postat av: Sofia

Hallå Anna!



Fasikens va duktig du är som hinner med allt, själv brukar jag alltid ha ursäkter för att inte hinna med träningen... Kanske jag ska försöka ta mig till Lisselhed och haka på dig nån kväll ;-)

Ha de bra & hoppas det tråkiga har löst sig!

Kramen

2009-09-17 @ 20:01:37
URL: http://lovetiger.blogg.se/
Postat av: Emma

Du, renoveringsbehovet är STORT nu- usch! Alltså åter igen totalt chockad över vilka idioter det finns. :( Inga missar har kommit tillbaks ännu heller...

Hoppas du får det bra i Sthlm! :)



God natt!!!



Kramis

2009-09-17 @ 21:51:41
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Anna Nämd

Ulle! Du är bara så underbart humoristisk.

Sofia! Det är bara att haka på, joggingtur kanske?

Emma! Vi ska renovera...ska bli kul att ses..Puss puss.

2009-09-17 @ 22:00:49
Postat av: iana

Japp, skit är ju det ända rätta för mitt ludd till hår! :) ha ha ha!!!

Tänkte som så att det är lika bra att paja allt rejält nu, när du ska gå loss den 19:e ;D hi hi!!

Kram på dig, ses snart

Häxan hälsar...

2009-09-17 @ 22:15:27
URL: http://snostjerna.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0