Stridsteknik!

Jaha så var den sista modelluttagningen klar. Många glada och förväntansfulla modeller har vi fått till visningen den 19 okt i Borlänge. Det är alltid så kul att se en visning växa fram. Det ligger många timmars förberedelse innan, men vi hoppas att det blir en oförglömlig kväll!

Själv har jag börjat dagen på Må Bättre i Falun! Sista gången som vi körde Body Combat, det är så otroligt kul och riktigt tufft är det också. Jag sa till Micke häromdagen att han skulle passa sig för jag är utbildad i stridsteknik, sen garvade vi säkert en halvtimme i sträck... han trodde att jag var allvarlig och verkligen trodde att jag menade att jag kunde slåss...men jag skojade ju bara, liksom att det var lika bra att han var snäll för annars...ja ni fattar.. Ja det har blivit en del garv av detta... hi hi. Han gjorde alltså lite narr av min stridsteknik...ha ha ;)

Ja livet är underbart ibland. Kolla in lintottarna med polare, chokladbollsbak! Kladdigt värre. Men dom var faktiskt riktigt goda!



Sen fick jag höra att en av mina kära kunder lurat en väninna att hon skulle bli klippt idag,  hm det var nämligen så att idag var det bara modelluttagning, ingen blev klippt...fniss.. Men det var omedvetet av henne, men lite kul var det i lallafall....ha ha.

Den här brödburken är tydligen populär, min kusin vill köpa en sån, och vi hittade ingen på nätet, så om det är någon som vet vart de går att köpa så hör av er, detta är min och den är INTE till salu( sorry Tina).

Sådana här söta tassar kan det bli när min katt Mynta producerar kattungar...rejäla va!



Ok ha de gott och gör inget som inte jag skulle ha gjort...och en sak till: allt man kastar upp kommer ner igen...

Kram Anna

P.s en liten bild på MIN idol Joacim Cans...


Kommentarer
Postat av: iana

Ska bli spännande när allt är klart inför d-day! :)

2009-09-30 @ 22:01:57
URL: http://snostjerna.blogg.se/
Postat av: Micke

ja jag vet vilket jobb du gör inför visningen och det är inte lite det. bra jobbat gumman.

sen vad det gäller din stridsteknik,.....hahaaa tror fortfarande att du menar allvar ;-)

2009-10-01 @ 18:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0