Hemma!

Vad är det som är fel? Att jag måste jobba? Eller måste sova på en viss tid, måste laga mat??? Vilket tjafs från min sida! Jaaaaaaaaa jag vet! Men jag är trött, trött efter att ha varit ledig i nästan tre veckor, kan man vara det, svar jaaaaa det kan man tydligen eller rättare sagt jag i allafall!
Men det är ändå skönt att vara hemma, snart så blir det grönt  och då blir det vackert igen! Nu känns det onekligen väldigt färglöst!!! Men den som väntar på något gott!!!



Tänk er när det ser ut så här! Då är det fint tycker jag!

Idag så var det avslutning för treorna i skolan, tyvärr så har jag varit hemifrån så mycket så det var bara att åka hem! Men jag hoppas att de får en trevlig kväll, ettorna hade verkligen snofsat till våran studio i cool femtiotals stil! Band skulle det bli också, ja säkert så missade jag en toppenkväll! Tom skulle dessutom spela fiol, men det får jag säkert höra ngn annan gång!
Jag önskar alla kära treor lycka till på eran trainee tid och hoppas vi ses igen! Ni är så gulliga, jag kunde inte hålla tillbaka tårarna idag fast jag hade bestämt att jag inte skulle gråta.... Men men..puss på er!

Ska mysa lite nu iallafall, ett glas rött med ost o kex och en hemsk rysare!! Jag som inte är bra på att titta på hemska filmer!! Måste öva! ;) Soffan here I come!

Kram alla!
Anna

Kommentarer
Postat av: Mona

Mys å njut av soffan

Kramis

2010-04-29 @ 20:27:45
Postat av: Emma

Men hallå... Lite för mkt facebooktid & för lite bloggtid nu må jag säga! ;)

2010-05-06 @ 22:57:52
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0