Melbourne

Shit vad tiden gar fort, och inga prickar finns det pa tangetbordet heller...haha. Vi har hittills haft det underbart. Gjort stan, varit pa utflykt, en hel dag med att se The Great Ocean Road! Sa otroligt vackert. Har sett kangaroos, koalor,kor, sheeps( blir svart att skriva utan prickar) och en otrolig natur. Regnskog och en kust som enbart gors sig ratten nar den ses.... Jag o Jenny o Tom skrattar mest hela tiden. Olen ar god och maten ocksa. Saknar dcok min familj och min sang..Men ni finns ju dar nar jag kommer hem! Love you!

Nej nu ar tiden snart ute. Blir nog ett fangelsebesok idag!!

Kram alla readers!


Kommentarer
Postat av: Emma

Låter nice det där! :)



Kram kram

2010-04-09 @ 22:11:34
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0