Once upon a time!

Jag skulle kunna säga: One time at the band camp, då skrattar iallafall Jenny o Tom....Jag tycker det är skönt att vara hemma, men har lite separtionsångest från Tom o Jenny! Vi har ju levt som i en sardinburk(nästan iallafall) i tre veckor! Så mycket tok vi har haft för oss.



Jenny took two bronsmedals.
Saw some wildlife...Bunyip
Melbourne by night...and day!
Learned Tom to drink beer every day!
Shopping!!!!
Watch Tom at the Pool table...ha ha
Meet new friends.
Me beeing blonde! ;)
Yoga
Volcano ash...for what that ment to us!
Pensione (The Hotel that we checked in to..three times.. :)
Red Books!
Enjoyed life in a slow way!
So much fun....
Flying...sleept ten hours



Sometime you should see the world upside down...

Men nu startar verkligheten igen! Jobb och annat, som inte heller är fy skam...
Härligt att få vara med familjen igen!

Puss o kram!
Anna



Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

ÅH.... missade nog "red books". Hmmm....!??? Såg inga röda böcker, var fanns dom????

Nej... now I have to go and read a book!!



Puss blondie.



2010-04-24 @ 21:06:39
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej!

välkommen hem igen, shit vilken grej. Helt sjuuukt vad en vulkan kan ställa till med. Har tänkt på er kan jag säga. Jag jobbar 100% & Micke 80% :) Så pengar rullar som dom ska det går bra nu- hihi ;) Ja tack, visst är den söt min lilla tunika. MKT mer snyggt finns i butiken kan jag lova.



Ha det kanoners!



Kram kram

2010-04-25 @ 17:26:52
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0