helgen:borta??

Usch vad den här helgen har gått tokfort! Igår var jag så trött så efter ett krafttag på salongen så låg jag för ankare i sängen hela dagen! Idag har jag varit nästan hela dagen på salongen. Papperarbete och hemsidefix, plus lite annat smått o gott. Alexandra du är toppen! Det bästa med dagen var att jag fick håret färgat av Emma. Tack Sweetheart!!!

Har även varit ute en timme i skogen och gått stavgång, veckans första träningspass, varit så slut och haft fullt upp! Men nu är jag glad, motion gör mig glad!

Men är vovven nå go da?? Så himla söt o go. Glad hela tiden. Busy har fått utstå mer lekattacker idag, så till slut sa hon ifrån, men det är bra, vill hon inte så vill hon inte!!! jag tror att lilla Sidney trivs här! ;)

Länkar här till hemsidan, är nytt där! www.harteametiorsa.se

Ha de! Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

Lyllos dig.... tro när någon ska få tid med mig :(

Kanske någon "morafrisör" har drop in i morgon när jag slutar tidigt... ;)



hi hi

Kram

2010-08-22 @ 21:05:34
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Sol Jenny

Lyllos dig.... tro när någon ska få tid med mig :(

Kanske någon "morafrisör" har drop in i morgon när jag slutar tidigt... ;)



hi hi

Kram

2010-08-22 @ 21:05:50
URL: http://sollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0