Kavalkad!

Bjuder här på en bildkavalkad, med några av `farmens´djur! Dock så ligger vi två katter minus. Så om ngn har sett en helsvart honkatt med två extra tår fram, eller katten på bild fyra..de har varit på rymmen ett tag nu! Hoppas verkligen de kommer hem!

Är ngn intresserad av kaninungar så har vi vädurskaniner, ungar till salu! Kostar 100 kr st. Lev klara om en månad! Annars så behåller vi nog resten av djuren iallafall..ha ha. Men kaniner...oj oj, ja söta är de iallafall!



Hittade en rolig bild på ungarna!!! Kommer inte riktigt ihåg vad de skulle på. Tigga påskgodis kanske? ;)

Har varit med Felicia på fotbollsträning, rymde en halvtimme och löpte lite, eller snarare hasade mig fram en, ja ja bättre än inget! Måste ju börja någonstans! Snart drar MT-cupen igån igen, jag vet en som längtar...hon ska göra massor av mål säger hon! Jag tror henne!!!



Kram från the Bitch! ;) P.s här har jag tömt en kopp glögg, men gud så gotttt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0