Kul!

Tänk att det är faktiskt riktigt roligt att börja jobba igen! Har varit två dagar på salongen och i Falun idag. Så kul att få träffa alla elever o kollegor igen, speciellt min darling Tom, åh vad jag har saknat honom...
Har en massa energi och tokiga ideer..ha ha. jag vet hur intensiv jag kan bli när jag kommer i detta stadie, men jag tar det positivt för det var ett tag sen! Nu kör vi...

Har också gett mig den på att försöka komma i form, har inte varit lätt med höften som strejkat i nästan ett halvår, men jag har hopp! Försöker skippa skräpmat o snabba kalorier, vi får väl se om det hjälper? Går o småjoggar lite lätt omvartannat, svårt att ta det lugnt, men jag är illa tvungen! Längtar till skidsäsongen, det är ngt som kroppen mår bra av vill jag lova!

Helgen var helt magisk, lever nog ett tag på den, längesedan jag o älsklingen hade så kul! Idag så kom jag på att fan Bruce Dickinsson bor ju i England!! So What??? Ha ha, jädrans vilken cool kille! Pilot, fäktas på elitnivå och sångare i världens kanske bästa Heavy Metal band! Ja en del har verkligen lyckats! Grattis!

Är så glad att vi kommit igång med internetbokningen på salongen, ytterligare en avverkad milstolpe!
Kolla in hemsidan om ni har lust! www.harteametiorsa.se



Jag o Solen i Tallin! Så sött!!!

Bye bye för idag!

Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

Sött!????

mer STARKT! ;)

<3

2010-08-11 @ 22:07:20
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad roligt att din helg blev så bra! =)) Du har verkar ha så roligt vart än du är.. kanske för du är en människa med mycke glädje!?

Jag skulle inte förvåna mig om man vet att du sitter själv på en tex toalett(haha kom inte på nåt annat exempel) att man hör dig skratta eller sjunga därifrån iaf?..eller har jag fel?.. som en fågel som kvittrar. Dina elever ska vara glada att dom har dig!. äch det här blev djupt. skulle egentligen bara skriva den första meningen längst upp. jaja,vi ses! Kram/E

2010-08-13 @ 20:32:27
URL: http://enails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0