Nedräkning

Nu är det bara en vecka kvar tills tomten kommer! Jag bryr mig inte....ha ha jodå det gör jag väl...ska bli kul för barnen tycker det är så kul, annars kan jul liksom nästan kvitta!!
Jag har redan fått min julklapp, även om jag köpte den själv...en dröm som ja haft länge, en ny kamera! Nu slipper Jenny hålla sin ifrån mig...Usch vad jag tokfotat sista dagarna, på egentligen ingenting!! Måste ju lära mig den! Sjukt kul är det iallfall, och vilken skärpa!

Idag har vi varit i Grönklitt och åkt slalom. Skönt att få komma ut och få frisk luft! Än så länge är det bara söderbacken o bananen som är öppna, men så här första åken kanske det är bra! Bytte mina pjäxor som jag köpte förra helgen, de klämde så, men hoppas på nya, sköna och bra nu! Måste än en gång säga hur trevliga de är i skidshopen, idag var det Micke Sundin som var suverän!

Igår blev det längdskidåkning på Berget, de har fortfarande bättre spår än Grönklitt då deras spårmaskin är trasig. Visst gör de spår ändå, men jag väntar på lagningen...Elin följde med, hon fick låna grejer av mig o Felicia, så med för långa skidor o korta stavar så kämpade hon på riktigt bra!

Nu laddar jag upp inför finalen med Robinson, glögg och bra musik! Just är det Mötley crue, det har varit riktigt ös här med bra musik, Lisa kom förbi på kaffe o spotifyös..ha ha. Jag bara älskar att lyssna på musik..

ha de gott/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0