Vinter!

Nu käns det som om vintern är här på riktigt, och för min del blev det extra klart då jag åkt längdskidor för första gången denna säsong! Vilken härlig känsla, först var jag sur o stressad, Felicia hade inte riktigt koll på var vantar, mössa och lite andra tillbehör fanns innan vi skulle iväg ( och tydligen inte jag heller) så vi var sena till träningen, men efter 10 meter så kunde jag inte annat än le...så underbart att få frisk luft, bra glid, -5, stressen for all sin väg!
Ok jag log inte hela turen, efter ett tag så insåg hur sjukt dåligt tränad jag var...kände till och med av lårmusklerna...fy skam säger jag bara. Men sammanlagt så var det sanslöst skönt...nu är det bara att försöka frigöra tid till träning, då detta uppenbart är ngt jag mår bra av!

Hoppas det blir lite alpint också, men måste uppdatera lite utrustning till barnen först!



Kram Anna


Kommentarer
Postat av: Emma

Härliga vinter!!! :)

2010-12-12 @ 15:21:31
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0