Bridezilla m.m

Hjälp vart tar tiden vägen! I helgen så hade vi möhippa för vårna egna Bridezilla Sara. Det var nog den roligaste möhippa jag varit på! Jenny och Maria hade gjort ett toppenjobb! sen blir det ju inte sämre för att Sara är så rolig...he he. Anki o Richard Lindkvist ska också ha ett extra tack, med lite graviditetsförvirring så gjorde de att vissa saker blev hysteriskt extra roliga!!!! Åh stort tack till Stefan Emet som lärde ut lite smideskonst till den blivande bruden. Och hur Alexandra Särström stod ut med oss på musikskolan , ja det fattar jag inte. Men till slut fick vi ihop en hel låt! Jag o Jenny bildade team på trummorna(Hardteamet var det ngn som sa) ha ha. Jag skrattade så jag höll på att dö...Ho ho ho. Sen hem till Salla för mat o styling av bruden, men shit så snygg hon blev, hårdteamet fortsatte med make, frisyr o kläder,ja vi var faktiskt riktigt nöjda med Sara innan vi drog vidare till Bowlingen! sara var och grävde innanför killarnas kalsonger.....hon hade som uppdrag att klippa av kalsonglappar.....................Vilken toka, ni skulle ha sett, om hon var svårövertalad, nähejdå inte det minsta! ;)



Åh förlåt detta är inte Sara, här kommer de rätta bilderna! ;)



(Vid uppsamlingen på salongen!)


(Hos smeden!)



(I Mora, där hon hade lite uppdrag att fixa!)



(Innan utgång!) Hot hot hot

I söndags blev det lite skidåkning på Berget! Först med tjejerna sen med pappa! Så himla fina spår det var! Körde nog på lite snabbare än vanligt, härligt!

Idag hade nog mannen i huset blivit stolt om han såg mig!!! Skottat hela gården(alltså det som skottas ska). Lekt med hunden och understimulerade katter utomhus! Katterna får jag slänga ut, stänga luckan så de tvingas vara ute, de vill bara ligga på soffan o sova, men icke sa nicke! Jag kastade dem från bron ut i snön, sen kravlade de sig upp på bron igen och så kastade jag iväg dem igen, måste ha varit toppenmotion för dem!



Nu ska jag snart iväg och jobba kvällsskiftet! Jag kom på den briljanta ide´n att jag kan nöja mig med bara ta kvällsskiftet istället för halvdygnskiftet! dvs 8.30-20.30. Smart va! Ha de gött alla! Kram Anna


Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

nice pics.

<3

2010-02-10 @ 22:16:34
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Här ynglas inget i mossen, bakas inga bullar i ugnen, degen är inte ens blandad ;)

Innan degen blandas ska:



1. Båda ha gjort klart provanställningarna & ha fast anställning!

2. Hus ska köpas :)

3. Hus skall avnjutas & inredas i lugn & ro...

4. Lite fler resor skall göras!

5. Vi ska bli vuxna!!!



Sen KANSKE vi blandar deg för jäsning om vi inte blivit för gamla då- hihi :) Just nu räcker det bra att vara favvo moster.



Såg ut som ni hade en rolig möhippa åt Sara föresten. ;)



Kramis

2010-02-11 @ 21:56:21
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0