Fire and Vasa!

Igår hade jag då äntligen en ledig dag! Började med att jag skulle mysa i sängen och det slutade med en hel kopp kaffe i över hela täcket!! Ett duntäcke, ja det var bara att gå upp och ladda tvättmaskinen... Sen var det lite mailskickande och annat pyssel. Handling, omplantering av blommor, tvätta igen, dammsuga....Laga mat! Sen skulle jag ju inte bara vara duktig fru o mamma utan försöka hålla mig snygg också, klämde in en skidtur i Grönklitt! Jag o pappa, nu var det så att vi inte tittade på om det var spårat eller inte utan vi tog som vanligt den gröna milen...Opps det skulle vi kanske inte gjort(iallafall inte om vi skulle åkt fort!). Knappt spårat till en början...sen vips så var det inte spårat alls, så här var det nog för Gustav Vasa. Så nu behöver jag inte åka Vasaloppet! Bra träning blev det iallafall! ;)

Idag har det varit full fart på jobbet, alla fredagar är så himla roliga på nåt sätt! Jenny gjorde återigen en tokrolig frisyr på Jocke Lusth! Hon får väl visa på sin blogg sen! Kan säga att det så klart hade att göra med flames. Tror frisyren hette Hearts on fire! Bekant...;)



Ikväll har fem ungar rumsterat runt matbordet, vilken ljudnivå säger jag bara, men de är för härliga!
Kalle o Ebba var på besök och tjejerna har kompis som ska slagga över.

Nu ska jag mysa lite med kidsen, Micke är på hockey med Elin...Håller tummarna för Lif.

Happy Weekend everybody!
Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Emma

2010-02-08 @ 22:57:30
Postat av: Emma

Svar: Tack, det känns så skönt! :) Jag blir kvar i klädbutiken som det ser ut i nuläget. Trivs jätte bra där, så det är jätte kul.

Kramar från oss i storstan! ;)

2010-02-08 @ 23:05:44
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0