Frukostbrickan!

Ja en sådan här laddning drar jag i mig nästan varje morgon, kan hända att det där äpplet hamnat där för att det skulle se bättre ut??? Vad vet jag...Nej men bären var slut så därför piffade jag upp det med ett äpple! Annars är det gott att skiva i äpple i gröten innan den tilllagas, med kanel och linfrön..sen in i mikron! Imorse blev det knappt frukost, lite musli o mjölk sen somnade jag i bilen på väg till Falun, tur att Jenny styrde skutan idag(hon somnade dock lite senare på skolan på en soffa! Vi är nog lite trötta!! kanske dags för en ledig dag!



Så här busig är våran katt Love! Undrar vad han tänker när han spejar från tredje våningen(köksfläkten)?



Idag var det Body Pump på schemat! Det är så drygt, skakis i benen nu vill jag lova! Men kanonbra träning!

Haft ettorna i färglära idag! Mycket roligt även om alla verkade lite trötta idag. Härlig klass med många skratt på lur! Ska bli kul att följa dem, kanske har sagt det innan, men tycker det är kul att få forma nya frisörer och framför allt se hur de utvecklar sig själva! Hoppas jag utvecklar mig...he he Ska nog gå och veckla in mig i täcket för nu ser jag suddigt!

God natt!
Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Elin

Oj va gott det lät att blanda i äpple och kanel i gröten.. mums... det ska jag göra nu till lunch tror jag.. =)kram ps.Du ska få ditt kort snart. ds.

2010-02-04 @ 12:46:15
URL: http://enails.blogg.se/
Postat av: Sol Jenny

"kanske dags för en ledig dag".... ??? När kan jag ta min?! ;)



Ses i möra!!

2010-02-04 @ 21:53:34
URL: http://sollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0