Kalle Moreus och annat!

Känns som en ganska tråkig dag...Hoppas det blir bättre! Är inte på humör, men det kanske är ok ibland!
Ser iallafall fram emot kvällens melodifestival med Kalle och hans gäng! De är ju inte ett direkt tråkigt gäng! Så vi håller tummarna här hemma stenhårt! Här ska röstas vill jag lova!



Kanske ge mig ut på en lite längre promenad i solen, jag tror att jag blir lite smågrinig av att inte kunna träna, känner av halsen...grrrr. Har dessutom vräkt i mig en supergod semla nere på Brödboden, de är inte små! Så en promenad kanske inte skadar!

Men skickar här lite i förskott några hjärtan till alla läsare!

Jag längtar till sommaren då jag förhoppningsvis kommer iväg till småland och kan hälsa på farmor o farfar igen. Det var supermysigt förra året!



Kram o ha en skön helg! / Anna


Kommentarer
Postat av: ulle

Trevlig helg på dig med och ett stort hjärta till dig i förskott :) Kram

2010-02-13 @ 17:46:20
URL: http://ihuvudetpaulle.blogspot.com
Postat av: Sol Jenny

upp med humöret. Det är bara en dag kvar nu innan vi får umgås igen :)



Kram

jenny

2010-02-13 @ 19:26:33
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: owner her self

Nu är det bättre! Det blev både promenad och en blomma från älsklingen, sen var humöret på topp igen! Hi hi

2010-02-14 @ 11:17:09
Postat av: Jessica

Jag längtar också till sommaren! =)



Sv: Hehe, ska försöka ta det lite lugnt... Har faktiskt hittat en testpilot som lovat sitta upp på Silvia framöver, du kan ju gissa vem det är! =D



Kram kram på Alla <3 Dag!

2010-02-14 @ 18:16:33
URL: http://jessiejames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0