Sova i Australien...eller?

Undrar om jag kommer att behöva hela trippen till Australien som en ursäkt för att komma bort från alla måsten, kanske ska passa på att sova mest hela tiden då!! Ingen tvätt som ska vikas , hunden får ngn annan gå med, katterna matas av andra, dammsugaren körs...av samma, eleverna får klara sig utan mig(och jag utan dom), salongen lämnar jag i trygga händer! Ja så då är det väl perfekt att passa på att:sova!



Mina barn lämnar Sverige imorgon! Ska bussas med tokiga smålänningar till ITALIEN!!! Ja visst utan sin mamma! Sen ser man hur Anja kraschar....Nåväl de kanske inte ska ut i riktigt likadana pister men ändå!!! Lite orolig får jag väl få lov att vara!! Normalt hoppas jag! De har åkt tåg till Ljungby idag, saknar dem redan! Men deras pappa kanske kan se till o få hem dem hela om en vecka!.......uää

Kom hem till mamma mina lintottar!



Lite tung om hjärtat idag! Men jag hoppas de får en härlig vecka!
Kram gofisar om ni läser det här!

Kram till er andra läsare också!


Kommentarer
Postat av: Elin

å jag kan tänka mig att det är jobbigt när ens barn är borta... jag saknar Elis bara det gått en timme. haha. Ja, jag hoppas de blir bra med fotot... kram på dig

2010-02-19 @ 12:03:24
URL: http://enails.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha! Lite knackig norska eller. ;)

Vi hade det kjempegöj iaf. Fast jag är liiite sliten just nu... Kom hem från Norge onsdag kväll & igår åkte vi till Sthlm på modemässa på "Fashionweek 2010". Rännde runt där hela dagen valde ut lite schyssta kläder vi skall sälja i butiken & hem igen på kvällen- puuh... Jobbat idag, jobbar i morgon... Sen 1 dag ledig!!! Jipppiii :) Sen blir det en 6 dagars igen & så ska vi byta butikslokal också på onsdag eller torsdag & jobba som en galning på kvällen samt upp i ottan för att få det klart innan öppning... PUUUHHHH! När sover man då!? Jag fick föresten höra att jag såg för söt & snäll ut igår när jag var på modemässan- hmpf! :/ Måste bero på att jag inte har fått frillan fixad utav dig! När ska man hinna det då!??? Okej att jag hade håret lockat i stora lockar igår, men va f-n! FÖR söt!? Med mina guldiga lockar var jag på gränsen till tråkig, skulle tänka mer "fashion" som det lilla modeoraklet uttryckte sig... Typ!

Jaja... nu ska jag kanske sova lite typ eventuellt kanske om jag kan...

Vad kul för brudarna att få åka till Italien, hoppas dom får det jätte bra. :)



Puss & kram!

2010-02-19 @ 23:15:47
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0