Fett Fart Framåt!!!

Hoa hoa! Nu känns det som om jag är lite speedad. Hur fasen ska jag få till allt i almanackan! Hur många dagar var det i April...??? 67?? 30, nej nej det räcker inte till, fattar ni inte det!! Hade dygnet 49 timmar?    Nehej inte det!! Med vart ska tiden tas ifrån?

Nu tycker ni att jag är helt korkad! Helt rätt faktiskt! Men jag vet att jag får till det i slutänden. Vet också att jag skapar mitt eget liv! Jag är mig själv att skylla, ingen annan! Det är ändå bra att veta det!
Och ska sanningen fram så trivs jag väldigt bra med livet precis som det är, lite smått kaotiskt!

Nu måste jag sov lite...Natti natt alla glada och såklart ni andra också, för även om ni inte är glada så vill ni vara det! Och då blir man det, för eller senare!! Bla bla bla

/ Anna ;)

Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

bla bla bla... vi tar det i bilen i morgon ;)

2010-01-20 @ 21:59:34
URL: http://sollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0