Kärlek!

Igår hade jag den nya klassen på skolan för första gången! En superhärlig klass med mycket positiv energi! Jag blir glad av deras gensvar! Ska bli roligt att följa deras utveckling!

Tvåorna har haft sin första långhårsuppsättningslektion idag med Maria, det såg nästan ut så här!


Igår kväll var det dags för styrelsemöte med Dalarnas Frisörföretagare. Vi var hos Gittan i Gagnef. När vi var klara var klockan mycket och jag såg inte fram emot att köra mer för kvällen, i snörök och halka! Fick slagga över hos Gittan, skulle ju ändå upp tidigt och dra till Falun igen! Tack för mat o logi ;).

I helgen känner jag för en riktig myshelg med älsklingen, bara jag får åka lite skidor också!
Hoppas det blir en bra helg. Barnen ska till Pontus.

Här är en bild taget från våran baksida, slogboden är inte riktigt klar än, ska muras eldstad, men sen blir det nog mysigt.


Det här är min hälsning till er idag alla läsare!


Kram kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Elin

Svar till din förra kommentar : Anna, Du ser ut som en modell i verkligheten oxå vettu!!..Alltid fräch från tipp till tå =) Du får gärna ställa upp som modell igen. =) Jag fixar naglarna, du håret! kram

2010-01-29 @ 16:50:12
URL: http://enails.blogg.se/
Postat av: Jennie <3

Tack för att du höll en tumme för oss Anna <3

Kramar!

2010-01-31 @ 18:00:41
URL: http://jennieleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0