Mitt i livet!

Nu närmar det sig tills allt drar igång igen! Jobbet på salongen har jag ju redan påbörjat, men på måndag så bär det av till Falun! Till Frisörcentrum. Länkar här ifall ni vill gå in på skolans hemsida! www.frisorcentrum.se . Ska bli jättekul att träffa eleverna igen, samt den helt nya gruppen som börjar! Tom, min kollega var här i torsdags och hälsade på. Vi finslipade schemat som han i stort sett hade gjort klart. Hade lite saker som skulle fixas, men nu är det klart. Jag är riktigt sugen att åka till Falun på måndag.



Har varit på gymmet idag, fick sällskap av Jenny! Hoppas vi får till det så vi kan träna tillsammans ett par ggr i veckan! Vill ju helst åka skidor men det är på tok för kallt för mig o Jenny! Vi tål inte kyla någe vidare...det är bara att inse....Så kallare än -15= inge skidåkning. Vi tog det faktiskt riktigt lugnt, båda är fortfarande lite förkylda! Men bättre än inget, och förhoppningsvis så kan vi träna mer och hårdare längre fram ;).



Världens bästa Jenny och fasters prinsessa Ebba!

Har också börjat planera in vårens aktiviteter vad gäller visningar ute i landet, i samarbete med Grazette of Sweden. Har redan börjat på lite modelljakt ;) Så ni som känner glada härliga människor i tex Stockholm som skulle vilja vara med på en visning. Hör av er till mig.

Nu ska jag och la familia kolla på Robinsson. Vi har vräkt i oss Tacos, så magen är spänd som en ballong!
Har en munk som jag funderar på om jag verkligen ska äta...he he. Annars tar jag nog den i natt när jag är uppe o surrar...

En sak till: hur fan kan de lägga ner SAAB, jag har en, det är världens skönaste bil att köra och sitta i...Usch för GM. Ok det är väl ingen Ferrari, men ändå!!!!!!

Avslutar med lite mysbilder på våran kattunge! Hon hette Diva men nu är det så att hon är en han!!! Så namnförslag mottages gärna! Killnamn alltså ;).



Love to all, around the world!  :)  :)

Anna Nämd ;)

Kommentarer
Postat av: Tompa

Mitt förslag: SnyggTom eller bara Tom



Varit ute o ridit i 1,5 timme i -21 graders kyla = Friskt! Skärp dig Anna, klä på dig o ut o rör på Dig!



Har skickat material till dig på PingPong

2010-01-09 @ 20:54:37
Postat av: Sol Jenny

Kul att du lägger ut en bild där jag har munnen full och ser ut som Katthultslina med tandvärk. Men vad är det man säger... HÄMDEN ÄR LJUV ;) he he...

2010-01-09 @ 20:57:12
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Du får berätta vad du vill ha för hårmodeller så kan jag kolla..!! Kramar till dig

2010-01-09 @ 21:03:52
Postat av: Ninni "Busan" Larssons matte

Har namnförslag oxå

LOKE

Loke är vacker till utseendet, men uppträder ibland som ondskan personifierad och slugast av alla jättar; han är nästan lika psykologiskt komplicerad som Oden bland gudarna. Då han dessutom kan förvandla sig till vad han vill och ändra både gestalt och kön, är han dramatiskt tacksam.



Är det inte passande så säg???

Puss

2010-01-09 @ 21:09:23
Postat av: owner her self

Okej! SnyggTom ;)hm eller Snyggve, kan inte välja men det är ju du som är min `kära kollega´ hi hi



Jenny: ska konsultera namnet med Felicia. P.s Men jag gillade det ;)



Britt- Marie jag ska briefa dig later on! :)

2010-01-09 @ 21:58:20
Postat av: iana

Hammer!! Eller Rocker...

Grazettevisning?? Jag vinkar :)

Kram

2010-01-10 @ 14:37:45
URL: http://snostjerna.blogg.se/
Postat av: Mamma

du balong stavas såhär skärpning fröken

2010-01-10 @ 16:52:37
Postat av: owner her self

Tyvärr mamma, så är det två l i ballonger...;)

2010-01-10 @ 18:12:43
Postat av: Emma

Micke tycker att Diva ska heta Wilgot & jag föreslår Axel. :)



Kram kram

2010-01-10 @ 19:29:28
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: owner her self

Tack för alla bra namnförslag! Vi ska hålla familjeråd om det!!! Hi hi Barnen måste få tycka till...

2010-01-10 @ 21:58:36
Postat av: Johanna

Jag tycker att katten kan heta Saab, möjligen Saaben. :)

2010-01-11 @ 20:43:03
URL: http://mjsl.blogg.se/
Postat av: Mannen

katten ska heta "nökve". så va den saker ur världen.

2010-01-11 @ 21:29:24
Postat av: Mona

Nökve.. tungan rullade sig när jag försökte säga det högt typ locka på katten.. nja

2010-01-12 @ 10:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0