Mys!

Härligt att få vakna utvilad en lördagmorgon, veta att man gör precis det man vill! Älskar det! Vi ska nog snart dra iväg till Mora o fika lite med ungarna! Lite inhandling blir det nog. Ngn som skulle ha nya skidhandskar m.m.
Selma är fortfarande inte helt frisk även om hon är på bättringsvägen! Hostar på nätterna...stackars liten.

Tänker mycket på de stackarna på Haiti, tänk att det finns folk som kidnappar barn, utnyttjar krisen, jag blir så deprimerad när jag tänker på det. 3 miljoner människor är drabbade,  som en tredjedel av Sveriges befolkning!
Fy tusan, det går inte att fatta!!!!! :(.. Vi har nog med att klaga på köld och annat smått, Ilandsproblem!!

Men vi är här och måste ändå leva vårat liv! Hoppas vi hinner med en tur i spåret i Grönklitt. Går nog fort idag, slut på de sjukt låga tempraturerna.

Igår bokade vi resan till Australien, var lite nervöst innan det var klart, men nu vet jag vad som gäller! Blir tufft när jag kommer hem därifrån, bara att stanna i Stockholm, ska producera visningar!!! Nu kom jag på en sak, ska nog lämna en väska med grejer i Stockholm innan jag reser, så slipper jag släpa så mycket grejer runt jorden ;).

Har redan fixat med lite modeller till visningarna, sådana som varit med förr tycker tydligen att det är roligt! Härligt!

Veckan har varit ungefär som vanligt! Mycket att göra på salongen och full fart i skolan. Barn som ska på träningar, barn som är sjuka, nackspärr m.m ha ha. Ja full snurr är det!!! Tur att jag har så underbara människor runt mig! Jenny :jag har inte tröttnat på ditt sällskap en sekund än...;) Micke: du ställer verkligen upp, love you big time!! Tom: Du är en klippa...hi hi, love you too!! Ja och alla andra fantastiska människor som man träffar varje dag! Det är en med grejen med mina jobb, träffa folk och lära känna dom!!


Ha de gott alla!
Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

Ja jag hade blivit orolig om du hade tröttnat på mig! ...vi hinner ju inte ens prata med varandra! ;)



Ja nu kör vi fullt inför Australien. Det är ju "bara" bröllop, visningar och vardagsliv som ska fixas samtidigt...



Gasen i botten!



Kram

2010-01-23 @ 17:55:35
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: iana

Klart jag vill!!! :) Kul att du vll ha med mig.

När är det? Tänkte på att jag kommer att vara i Hemavan i april, men därifrån går det flyg till STHLM varje dag, så det är ju lugnt ;)

Kram

2010-01-23 @ 22:38:05
URL: http://snostjerna.blogg.se/
Postat av: Emma

Men vilket tjat det är om Facebook då! ;)

Får se om jag janske dyker upp vartefter då- hihi...



Kramis

2010-01-24 @ 14:22:48
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Elin

Australien? oj va roligt.. spännande =) du får berätta mer ikväll när vi ses! Har funderat vad vi ska göra med dina naglar och det blir nått med glitter =)) kram

2010-01-25 @ 11:57:28
URL: http://enails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0