Underbart!

Shit vilken härlig dag! Varit med ungarna i skolan. Det kändes som om klassen hade blivit lugnare och det var inte l8ka stökigt som i höstas, hoppas det håller i sig. De hade blodpudding till lunch, jag älskar det!! Kul att se barnen i skolan, hur de är då! Avslutningsvis så var det gympa med hockey på schemat. Så kul. Jag provade först ett par skridskor som jag fick låna, men jag stöp så fort jag kom ut på isen, de var så oslipade...kastade mig i bilen, hem o hämtade mina grejer. Sen blev det åka av. Stackars barn, hoppas de inte fick men för livet! Jag o gympaläraren i var sitt lag.....;) ha ha. Helt genomsvett blev jag. Sen handla, hem o laga mat. Tjejerna har hjälpt till med sina sysslor. Felicia ska på skidträning i kväll, Selma får skippa innebandyn, host host, men hon var mycket bättre idag.

Nu ska jag försöka få bort gelen från mina naglar så Elin kan göra nya snygga lite senare idag! Selma ska assistera mig nu, hon är så intresserad av det här med naglarna.
 Här kommer lite bilder från våran familj...delar iallafall.

Felicia, Busy o Selma.

Love i två olika favvo moment!!! He he

Ha de gott alla!

Kram Anna


Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

Vill inte Love flytta hem till brorsan??? Ninni "busan" Larsson behöver någon att leka med! Jon har adopterat honom nu och nu ,är han endast min när han stör frien, puttar ner saker eller kattlådan behöver bytas... jag vill också ha någon att mysa med. :)

2010-01-25 @ 16:32:49
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Elin

Hihi vicken rolig bild med råttan! Tack för dina kommentarer, kul att höra! =)) ska uppdatera min blogg strax.. du får kolla in.. du e me vettu ;)

2010-01-25 @ 21:15:10
URL: http://enails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0