What a weekend!

Så har ännu en helg förflutit. Shit vad tiden går fort! I fredags hade vi en riktig höjdardag på jobbet! Det var jag, Mikaela, Tina o Jenny som jobbade. Vi var alla lite busiga och kunderna var inte sämre! En del kunder lät sig bjudas på lite rött med en god chokladbit till, det gjorde ju inte stämningen sämre. Underbart säger jag bara. Och så snygga de blev! Skulle haft bilder.... Mitt i allt satt Mats Lusth o log...ja vad ska man säga! he he

Fredag kväll blev betydligt lugnare, Lets dance o hemlagade räkcrepes, som faktiskt jag hade gjort..mmm gott var det!

Lördagen kom och kylan med den...f n vad trött jag blir, vill inte ha kallt! Men Tom var ju på besök i Grönklitt så det var bara att spänna på sig skidorna och ge sig ut i kylan. Åkte 6 km i -18....Hade valla sen det var -2 på, det var noll glid, fick staka i utförsbackarna! Både Tom o Micke hade mycket bättre glid...grrrrr. Men det var ändå skönt när det vargjort! En Choklad med Mintu blev belöningen på Wärdshuset. Tom visade att han var en hejare på skidor även om konditionen inte var på topp!! Men vems kondition är på topp???

Lördag kväll spenderade vi hemma hos Anki o Richard. De har fått till det så himla fint i sitt hus, verkligen renoverat allt från grunden, det är nästan klart nu. Anki har verkligen en rejäl bebis mage nu, men så är det bara fem veckor kvar! Mycket god mat och härligt tugg! Trivs kanon med dem!

Idag har vi börjat röja upp i våran källare, tror vi fick lite inspiration från besöket hos Anki o Richard!!! Slängt en massa skräp och plockat ihop sånt som ska ärvas av andra! Våra katter har fått en knäpp för att det är så kallt ute tror jag, har börjat kissa inne, i barnens sängar o på gardinerna, varför gör de så??? Någon som vet eller varit med om det! Vill ju inte gärna göra mig av med dem! Snyft!


NU blir det sängen, ska bara starta en tvättmaskin med lakan!!!!!! uuäää..
 Måste bara säga att Micke är världens bästa man, och han är min!! Titta bara på denna bild, ett par år gammal men ändå!


Tror att jag ska önska mig en sån här snygg tröja!

Så HEJA LEKSAND!  
/ Anna

Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

Anna lägg av. Leksandströja går ju inte... å inte bara för att den är "ful" ;) nej vi ska tänka STÖRRE. Det är sverigetröjor som gäller numera :)



Katterna: pröva å ställ ut kattlådor, flera. Vissa katter kan vägra gå på samma toalett som andra katter... värt ett försök!



Syns snart. Shit va snyggare vi ska bli :)

Kram

2010-02-01 @ 17:32:24
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad snygg du va på bilden, Annispannis. Inte som i verkligheten. ;) Hehe! Men tröjan kan du elda upp!

2010-02-12 @ 20:18:27
URL: http://mjsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0