Ett år äldre, men bara snyggare!!!?

Dagarna kommer o dagarna går, och vips så har man fyllt år! Började firandet med att stanna i falun i onsdags. jag o Tom var ut och tog oss en matbit o en kall!  Nice! Sen så kollade vi på Twin Peaks och var lite nostalgiska..ha ha. Torsdagen var superbra, hade ettorna i skolan och de var så taggade på uppgiften de fick, då blir jag som lärare happy! Prisutdelning o tjo o tjim avslutade skoldagen.. När jag kom hem så fick jag mat o tårta av Micke o barnen, mysigt. Sen kom bästaste Lisa på besök och vi avslutande kvällen med en promenad.

Idag så har jag jobbat lite på förmiddagen, sen stod det golftävling på schemat! Joacim Cans egen lilla tävling.
Tremannascramble...jag spelade med Solveig Starell och Toni Koning, så himla trevligt! Hittade på mina utslag som varit en mycket sällsam art på många år..uschinamej...Så även om vi inte vann så fick jag åtminstone pris, ett par gåstavar eller vad det heter. Så nu ska jag träna i backe med dem eftersom jag inte får springa för höften...Måste ju också nämna att jag fick en Vasaloppsstart i present av Micke igår, taskigt när man är skadad, men jag ska åtminstone försöka hitta ngt bra sätt att kunna träna på! ;) :)

Kram o ha en skön helg!

Kommentarer
Postat av: SSSSoooool

Så bra... kanske vi ska ta och stava ihop :)

Ha d gott.

Kramiz

2010-07-03 @ 00:19:39
Postat av: Emma

Själv har jag ingen att gå stavgång med, så jag tar Hjalmar som sällskap. ;) Funkar jätte bra han har t o m en sele för ändamålet & så sitter han fast i ett midjebälte på mig. Hihi :) Men du... Vasaloppet! HELA? Det är väl typ lika galet som maraton ju! Hoppas höften blir bättre! He å hå å stava på!



Kramis

2010-07-04 @ 21:52:12
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0