Life in a box!

Hej på er, känner att jag blivit extremt dålig på att uppdatera, men samtidigt så har jag ju lovat mig själv att bara skriva när jag verkligen har lust, hur lång tid det än går...så det så ;).
Idag blev sista arbetspasset avklarat och det betyder att det är semester följer...fy tusan vad gött det ska bli.
HURRA för det. Trött och mör i kroppen och seg i knoppen!!!


Så här vill jag ha det !!! ;)


Kom hem till nästan dukat bord och ett kallt glas vitt. Lite smågnälliga ungar men det ordnade upp sig. Fläskfile med grönsaker, toppat med vitlök och goda örter, mumsi mumsi.....



Nu är de mycket frodigare, denna bild togs när jag planterat dem..Så mysigt att bara kunna plocka och smaksätta!

Kände att jag varit lite filosofisk av mig på sistone men vet inte hur jag ska uttrycka mig riktigt. Har kommit på att det finns saker o ting, detaljer, känslor, gester, ja helt enkelt vissa saker som jag tycker mer om. Gillar starka självsäkra människor, behöver inte tycka som jag, men bara de vet vad de vill, det tycker jag är extremt coolt.
Kanske för att jag nog oftast upplevs så, men innerst inne så är jag nog inte så `cool´. Alla som gillar och tror på något, stå på er, det är så man lever (tror jag iallafall). Hmm but I´m very much alive...and a rebel inside!

Jon o Jenny är snart i hembyn Anderstorp, hade också velat åkt nu, men får vänta någon vecka.. vill till min farmor som har brutit armen och behöver pysslas om(även om hon är he women).

Kan ni tänka er att vi så smått börjat bygget på en ALTAN?( Eller Micke rättare sagt.)  Jag fattar det inte...men kanske det blir ngt, den som lever får se. Heja på darling!

Imorgon ska ungarna sjunga på ett bröllop på en camping i Furudal???? Ja ja märkligare saker har väl hänt, eller?
Nej nu ska jag vila upp mig inför morgondagens katastrofrunda på golfbanan.....



Ja så här sur kan jag se ut redan på hål ett...........grrraahfhggrrr    ha ha

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Ja, det är så där dom är! Gnällbältarna ;)



Ha en suuuuuuuuuuper härlig semester nu!!! :) Ha det bara gött & njut i fin vädter. Till Micke: -Hej & hå & bygga på!!! Se till att frugan får en altan nu- hihi :)



Kram på er!

2010-07-10 @ 16:59:05
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: owner her self

Jag fick tokspel på hål nr 4 redan, en klubba mindre i bagen nu.........

2010-07-10 @ 20:43:00
Postat av: Emma

Hahahahahahahahahahahahaha!!!!

Har aldrig förstått mig på den där sporten, ännu mindre att DU håller på med den! ;)

2010-07-11 @ 12:09:31
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Sol Jenny

Om golf säger jag bara som Emma... VARFÖR???



Till Micke vill jag bara hälsa: Happy Whife happy life... Heja timell ;)



Till Anna. Ha en Härlig semester! Coola Anna ;)

Farmor är ok, humöret har hon i behåll! (=go å gla)

Puss å Kram

2010-07-13 @ 13:06:38
URL: http://sollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0