Pictures!

Tänkte inte skriva så jättemycket mer än vad det är på bilderna! Ungefär iallafall...



Kattungar i klasor..nej men fem blev det! Och alla ser ut att få nya bra hem, känns skönt. Den grå ska stanna här, har jag o ungarna tänkt iallafall! Vi har ju blivit av med två i år så det är väl inte mer än rätt!



Det här var en trevlig kväll, det var Micke som bjudit hit lite polare för att fira min födelsedag, jag visste NADA!!
Skitkul haha. Micke o Jenny ser lite heta ut!! ;) Tom passar definitivt i krans, Jon ser kokt ut  ha ha och Lisa ser lite bestämd ut, men är ack så go! P-Å o Lena kom med båten, de hann precis iland innan värsta åskvädret med regn o storm bröt ut! Okej blöta blev dom!!! ;)



Ja det här är Mickes projekt, bygga altan och spänna bicepsen när han lagar mat! ha ha minen klär dock inte honom tycker jag...

Ja vi får se hur denna utbyggnad blir, otroligt spännande!

Ikväll har vi gjort yran på familjevis, jag körde och Micke o barnen yrade runt....! :) ;)

Tack o hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh, vilka söta missar, den gråa var ju helt gudomligt söt! :)

Kram

2010-07-16 @ 19:03:43
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Elin

Men herregud vicka söta kattungar... åååå.... det är så himla mysigt med små nissar... Hoppas du har en trevlig sommar iaf så kanske vi ses på nån yra?!! kramkram

2010-07-21 @ 15:41:36
URL: http://enails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0