Smögen!

Japp nu är man trött vill jag lova! Huvudet fullproppat med information och nya intryck! Älskar sådana här tillställningar. Massor av glada och peppade säljare, lägg sen till oss tekniker, krydda med lite kontorsfolk, peppra med lagret och toppa med ledningen! Ja en riktig kompott av folk från hela landet även om Göteborgarna var några fler! Superbra fixat av Grazette, som vanligt!



God mat i massor...
Båt och White Party.
Frågesport med fel svar!
produktinformation( Ny lansering)
dynamisk pedagogik
Stå uppare
Kareoke ( och Hasse och Eva-Lena)
Säljspel med twist...ha ha
Krogen
Brainstorming
Mode och annat som hör därtill.

Tack för denna gången! Längtar till 5 sept.

Imorgon är det golftävling, undrar om jag orkar gå upp då?

Kram Anna




Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

Inga bilder från gyttjebrottningen???



Nähe, var det jag som diktade ihop det i min skalle... bäst jag går och sover då kanske!



Kram

2010-07-30 @ 23:15:02
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack! :)



Hoppas golftävlingen gick bra!



Kram kram

2010-08-01 @ 16:33:33
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0