Time goes by!

Men attans vad dagarna går fort! En hel veckas semester sprang bara förbi! Har varit extremt trött och det känns som jag såsat i en vecka, men det behövdes nog! Har iallafall hunnit spela golf ett par ggr med Micke och rappkäftade Daniel Ögren, så himla kul! Klippt o badat hunden har jag också hunnit med, så nu kunde vi lämna henne i Älvdalen utan att skämmas!



Så här har hon det annars på dagarna, trängs med kunderna i väntsoffan!!! ;)

Imorgon bär det av till Stockholm för att besöka Grönan o göra stan! Ska bli riktigt kul. Fam Olsson/Spännar hakar också på, så det känns så klart extra roligt! Mojjan tillhör också den rappkäftade skaran av människor som jag har äran att vara kompis med!

Altanbygget går sakta men säkert framåt, blir bilder på det senare! Nej nu nog för idag!
Förresten ni som inte har deltagit i tävlingen på salongens hemsida: gör det! Enkelt...ha ha
gå in på www.harteametiorsa.se ! Öppet är det hela sommaren på salongen, så ni vet om det behövs klippas till!

Hm har också insett att en del kilon ska av min kropp, frågan är om man ska itu med det nu eller efter semestern??? Suck..

Kram alla vänner!
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0