Men vad tusan!

Men var kom sommaren ifrån, nu verkar den vara här! Mina syrener har snart slagit ut och jag har knappt sett knopparna innan!



Älskar dessa ljuvliga små klasar!!!

Har fått mycket viktigt gjort på jobbet i Falun senaste två dagarna, känns som en sten har lossnat från bröstet( lite överdrivet, men ändå). Haft härligt teamwork med mina underbara kollegor där! Har ju turen att ha härliga kollegor lite varstans! Hi hi...

När jag åkte hem idag så stannade jag till i Rättvik och skulle inhandla en ny kalender, men shit vad mysigt det är där. Cafer med uteservering och med folk på stolarna.....javisst flera stycken......, ett bistro ställe där det satt folk och drack vin....ute igen...det var så pittoreskt på någe vis...ville också sätta mig ner..där! Där har vi ngt att sträva efter här i Orsa, få lite mer sån känsla. Tyvärr så känns vårat lilla utbud som dessutom är alldeles för utspritt lite torftigt!!! Usch vad jag gnäller...men det är ju faktiskt så!

Jaha så var nya kollektivavtalet klart...mm ska begrunda vad jag tycker!! Finns en del frågetecken men på det stora hela så är det väl en seger vad jag kan förstå! Hm igen...

Ha de gott, nu ska jag käka äggmacka eller äggamacka som de säger hemma i Småland!

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Tack! :) Vi har en syrenhäck som går upp emot räcket på vvåran betongträdgård. Jätte mysigt!



Här är det HUR mkt uteserveringar som helst. Skitmysigt att ta ett glas vin på efter jobbet när man har stått inne hela dagen... Samt att käka lunch ute i solskenet. Orsa behöver skärpa sig där, helt klart!



Kram kram

2010-06-01 @ 22:12:15
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Anna Nämd

Ja men idag såg jag till min stora lycka att det satt en massa folk hos Malin på cafet och folk ute på bykrogen..så det är bara problemet att det är utspritt kvar då??? Eller ? Undrar hur det ser ut i Melbourne nu..?

2010-06-02 @ 20:14:24
URL: http://www.harteametiorsa.se
Postat av: Anonym

Några kloka ord från ett litet spöke:

IBLAND SER MAN INTE SKOGEN FÖR ALLA TRÄD!



puss...



2010-06-02 @ 20:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0