Midsommar!

Nu var det längesedan jag skrev, livet har bara rusat på! Men nu tänkte jag passa på att rista några rader. Midsommar kom och midsommar gick, shit vad fort det går ibland! På midsommarafton så var vi uppe i Okbodarna i Älvdalen och firade med Mickes släkt! Otroligt vackert är det där måste jag tillstå. Riktig fäbodidyll!
God mat och trevligt sällskap och en del mygg. Framåt natten så blev det nästan lite Fåsås känsla på det hela...haha.

Till Midsommardagen så var det bara at ladda om. Hårdrockstema på 120 årskalas stod på schemat! Det komiska i det var att de flesta hade klätt ut sig ordentligt, själv så kunde jag bara vara jag för en gångs skull, så jävla nice! Mina favvokläder passade tydligen in...Jag och kusin Tina gjorde sällskap till Gesunda, festen hölls i toppstugan. Helt magiskt, milsvidd utsikt och Hammerfall på scen!!! Grattis en en gång till Björn, Kvilten o Ljunggren och tack för ett lovely, svårslaget party!



Idag har årets första golfrunda blivit avklarad. Banan är i superskick, helt sanslöst om man jämnför med de senaste åren..Vackert väder, trevligt sällskap och ett o annat skönt slag..me like!

Nu ska jag slöa lite framför datorn innan det är dags att slagga, imorrn väntar en hel drös på att bli snyggare...;)

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Emma

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!! :)



Svar: Hihi, ja han har ju det! ;)

Vi har ju inte hunnit med att jobba in så mkt semester ännu... Men jag ska ta ett par dagar & åka till Orsa 21-25/7. Ska på bröllop på lördagen, men vi tänkte hinna med en yra också. Så jag, Tigge & Moa åker upp på onsdag morgon. Så kommer Micke på fredagen. Sen var det någon "vattenfestival" i byn också då va? Sen åker vi till Dublin i augusti & hälsar på Jonas. Det blir väl våran semester i år... Sen hej & hå & jobba på!



Kram

2010-07-01 @ 17:27:45
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Viveka

Haha, precis så var det för min kompis som klär sig mkt "rockigt", fest med rock tema, och vips, hon hade kläder till båda sig själv, mig och mina andra kompisar som inte hade ngt att ta på sig ;)

2010-07-02 @ 12:15:51
URL: http://viiveka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0