Det närmar sig!

Måste bara få berätta vilken tur jag har som får umgås med Sol Jenny! Hon är verkligen en alldeles underbar människa. Idag i bilen hem så konstaterade vi att vi aldrig har tråkigt tillsammans...fattar ni vilken lycka det är, jag är skitdålig på att ha tråkigt! Vi skrattar som galningar och är vi sura så är vi det med inlevelse, fast aldrig på varann ;). Jenny tränar som en galning på dockan inför Australien..det har gått lite segt men nu börjar det lossna ordentligt! Tom är till stor hjäp. Kan du Tom ;). Ngt åt detta hållet ska det bli, men ändå inte...?! ;)



Igår var jag på årsmöte med Frisörföretagarna i Dalarna, trevligt och kvällen avslutades med en mysig visning av Tendenz med Jim Gäfvert. Mycket duktig kille som vi har haft lite kurs med idag på skolan! Tror att eleverna tyckte det var bra!

Nu närmar det sig avresa, lite drygt en vecka kvar sen blir det Down Under...Så jäkla nice det ska bli..jag kan knappt fatta det! Läääängtarr...mmmm

Har planterat om lite pelargoner, det är terapi för mig! ;)



Nej nu ska Selma iväg på Dansträning, bara att ge sig iväg..!

Kramen

Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

<3 <3 <3

...men något sånt där?? å så sätter du in en "proffsgjord" frisyr. Nu fick jag prestationsångest igen.



;)

Kram

Sol Jenny

2010-03-25 @ 19:50:31
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: owner her self

Ha ha ja men?? Det fixar du väl Jenny! Du är ju snart proffs på det här! He he Kram

2010-03-25 @ 19:56:38
Postat av: Sara

Dansar Selma? :)

2010-03-27 @ 12:14:46
Postat av: Emma

Svar: Jamen om man saknar trädgård gäller det att göra det absolut bästa tänkbara utav sin balkong ju. ;) Hihi!



Shit vad härftigt det där med Australien alltså. Är AVIS & jag struntar i att det är fult att vara avundsjuk för det ÄR jag & jag står för det. Trots att jag har fått ett kanon jobb här är jag bitter på A-F också. Det kommer jag alltid att vara tror jag. Haha! Är det nu jag skall nämna att jag just har skickat en inbudan bara för damerna på A-F i Örebro till vår butik. Vi ska extra öppet för dom en kväll med förfriskningar & tilltugg, samt låta dom shoppa loss med 20% rabatt på hela sortimentet. Fast dom är faktist snällare här än hemma! Så det så! ;)



Kram kram

2010-03-28 @ 19:28:57
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Elin

tusan, vicka tuffa frisyrer!. Snyggt med dom läckra färgerna!

2010-03-28 @ 22:04:54
URL: http://enails.blogg.se/
Postat av: Tigge

Skrev precis till Karlsson (en gång karlsson alltid Karlsson) o önska henne lycka till. Måste ju passa på o avisönska dig en trevlig resa med. Hoppas ni får de bäst där nere!

2010-03-31 @ 20:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0