Körslaget...;)

Ja just nu känns det som om det snurrar lite väl fort och att jag liksom hänger med av bara farten...Full speed både på salongen och i skolan. Sedan är det lite pyssel med Jennys ankommande äventyr! Ska hon hinna få tillräckligt med tid att öva, det ska ju fixas med kunder, vara mamma ja och allt det där, inte lätt!!! Jag börjar känna av pressen till Australienresan kan man säga, men mest handlar det om allt jag måste planera innan jag åker...( projekt när jag kommer hem) inget jag ska skriva om nu kanske ;

Haft två riktigt härliga dagar i Falun. Igår var det slingteknik med ettorna och idag stod det kemi p´å schemat med treorna! Vi hann med både det ena och det andra. Prov, kort festfrisyr, klp demo, och håravfall(peruker). Ja vi var effektiva.

Sedan har jag varit nere på salongen och spanat in Tina som hade make up med Körslaget tjejerna! Tina är en fena på smink.  Lite extra make up när tv kamerorna kommer på är nödvändigt! Vi var även med på ett hörn med Team Stefan. Hoppas det går lika bra för Team Moraeus. Vi på Hårteamet ville bidra med ngt för kören som kommer göra kanon reklam för Orsa, så vi har bjudit på behandling för de som ville. Så de flesta tjejerna är nu nyklippta och färgade.


Tina i action! Jag längtar tills på lördag, ska bli så spännande.



Ja det var ett glatt gäng ;) Hoppas de fick lite matnyttigt med sig till helgen!


Sist men inte minst vill jag slå ett slag för min underbara mamma! Hon ställer alltid upp, hämtar barnen i skolan, syr kläder, lagar mat, bakar, ja hon har blivit en riktig bullmamma(det var hon inte när jag var liten, då var hon som jag är nu, alldeles för upptagen, men jag hade farmor och efter vi flyttat hit upp mormor)Så det funkar bra! Hade hon inte ställt upp som hon gör så hade jag inte kunnat fara fram i den fart jag gör.....hm...hm...Love you mam!


Mamma: Titta vad jag köpt, och allt är fyndat!   (enligt mamma) ;).



Här är ett hörn i mammas syrum, det finns lite tyger vill jag lova!!!!!!

Nu lite slapp i soffan tror jag!!

Kram alla readers.

Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

klart det är fynd. Tyger är alltid fynd... det kostar bara olika "LITE"



Inför framtiden (dvs NU) tänker vi:

"varje litet steg tar oss i alla fall framåt och närmare målet..."

2010-03-18 @ 21:14:29
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Mona

Härligt blogginlägg!



Jenny.. varför ..tar oss IALLAFALL.. varje litet steg tar oss framåt! de med basta! :)



Passar på att även sända ett till hjärtligt tack till Ann-Marie för senaste gåvan -Hon kan hon! åh det värmde..på alla sätt å vis =D



kram å tjing



2010-03-19 @ 08:36:57
Postat av: Elin

Ja tänk, mammor e det bästa man har...=)) och tänk, du och jag är oxå en mamma.. en helt otrolig härlig känsla. hihi.

2010-03-21 @ 15:16:09
URL: http://enails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0