Lovely day!

I veckan har tiden rusat iväg som vanligt! Tjejerna har tränat och jag har också fått in ett par pass! Felicia åkte serietävling på längdskidor, kommentaren i bilen hem var: mamma det var bara jobbigt o svettigt!!! Ja visst sa jag, så är det! Men det kan ha berott på att hon kom sist, hon är inte riktigt med på att det är så i början, de andra har åkt mycket mer och varit med i flera år...Men hon säger att hon ska träna för hon har nytta av träningen till fotbollen, hon väntar varje dag på att den ska börja! Selma tränar innebandy, det passar henne perfekt! Hon är jätteduktig!



Här är innan loppet, då var det bara glada miner... Hi hi...

Igår hade vi en underbar dag på sjön! Packade ryggsäckarna med ved o en massa gott. Vi var hundvakt åt mammas hundar så de fick också följa! Alltså tre stycken vovvar!!! Väl nere på isen mötte vi upp Mojjan o Adde, sen gick vi ut till en holme där Kent med flera slagit läger! Vi var ett glatt o härligt gäng vill jag lova! Sju hundar som sprang lösa, inga problem! Busy fick en fästman, en foxterrier, men hon var inte så intresserad, så till slut fick hon säga till på skarpen...Ha ha Mojjan var hundvakt åt Malin K hundvalp, världens sötaste Jack Russel valp. Micke vill ta med honom hem.. Ja jag ska låta bilderna tala för sig själv!


Titta här på valpen...


Dagen slutade med middag hemma hos Mojjan o Jerker! Så himla trevligt! God mat o härligt sällskap, är inte det livet så säg? Plus att vi gosade järnet med lilla Herr Scarface som vi döpte om till Pluto! ;)

Här är en bild jag också måste visa! Love håller på att växa ifrån sin mamma till storleken men lite moderskänslor kan man ju inte säga nej till....ha ha så söööta!


Nu ska jag åka och få massage, kan behövas efter säsongens första löptur i dag!!!
Busy var helt slut stackarn...( jag med) ;).

Kram A

Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

Synd att ni inte lyckades få till en fjällresa... men nästa gång kanske :) Ni verkar ju ha haft det riktigt bra ändå.



Kram kram

2010-03-14 @ 16:39:43
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha, vilken underbar bild på missarna!! Hur är det med Gustav och Olle förresten? Längesedan jag träffade dem nu!



Kram kram

2010-03-15 @ 09:31:12
URL: http://jessiejames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0