Make love not war!

Ja så borde det ju vara! Tänk att få jobba med att göra människor vackrare och samtidigt få dem gladare, kan det bli så mycket bättre? Måste säga att jag är oerhört tacksam över tillvaron. Har ett jobb jag trivs med och en frisk familj! Jag o Selma hade lite tid på tu man hand idag! Shopping blev det då hon var helt utan bikini, men såklart smög det sig in lite annat smått o gott till hennes stora lycka!



Vi har ju blivit lite av ett nytt gäng på jobbet sen en tid tillbaka och nu känns det verkligen som om vi jobbat ihop oss till ett härligt och glatt team!  Det känns verkligen toppen ! Så kram till er brudar på jobbet! Vi ses imorgon på gemensam frukost ;).

Just nu har vi ett erbjudande på salongen att om man köper två st crush violet produkter så får man en kanon snygg scarf! De är supersnygga och mjuk skön kvalite! Finns i fyra olika färgsättningar!

Jag önskar att våra kunder får med sig lite positiv energi hem när de lämnar salongen! Det känns lite som att det är ett budskap som jag önskar förmedla till andra! Ibland kan man dock själv undra varför en del människor helt verkar vara utan den känslan...Jag blir iallafall glad om jag fått någon att må lite bättre!! Så jag slår ett slag för det!! ;)


Men visst är jag en häxa också...Ni ska se mina ögon i en provhytt när jag tittar om byxorna sitter bra över baken!! Men fy fanken, jag skulle inte vilja möta den blicken...ha ha. Nu är det ju också häxornas tid så jag får väl passa på att fira lite! Önskar alla andra häxor en glad påsk och vi kan väl hoppas på att några blir snällare efter påsk!!! Eller blir av med kvasten eller nåt!

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Är på väg ner till dig för att få lite positiv energi, och jag lovar...det är ni bra på att ge!!

Syns strax...

Kram

Britt-Marie

2010-04-01 @ 09:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0