Orsa helt enkelt!

Ja tänk om det bara vore enkelt allt! Men ibland lönar det sig att ha en tro på det man gör och att inte ge upp! Att bo kvar i denna by kan väl ses med olika ögon. Har jag gett upp och kapitulerat för strävan om ngt bättre? Eller har jag bara fått bekräftat att det jag behöver och trivs med finns här? Ja om detta tvista de lärde!!! Skämt åsido så tror jag att det sistnämda är det rätta för min del. Jag trivs helt enkelt här. Alltså ORSA HELT ENKELT!

Kolla bara här på Helvetesfallet, bild från både vinter o sommar, det är en sån otroligt vacker plats.



Här har jag fotat små delar av en tavla som Marie Jonsson målat! Hon är en superduktig

konstnär! Just dessa valda delar tycker jag passar in på.................



Ja vem?



Jo Kalle vilken Kalle? Kalle Moraeus såklart! Igår fick han och kören flest röster av alla, och de var så duktiga! Så här såg det ut när det krockade med middag och körslag hemma hos oss!



Och sen var det röstorgie! ;)

Längtar till nya Pirates of the caribbean! MMM J.D



P.s så här ser naglarna ut nu!



Ha de gött alla!
Kram A


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är jätte nöjd att jag flyttade ifrån byn jag. För ett sådant jobb som jag har nu hade jag ju aldrig fått där... Då hade jag väl stått på bowlingen fortfarande... Urk! Om inte du hade haft din salong & roliga jobb kanske du inte hade varit så nöjd med byn du heller. Vem vet...? ;)Du tillhör ju faktist en utav dom som verkligen har lyckats i byn.

Själv kollade jag INTE på körslaget igår utan på Millenium på 1:an & Kalles melodifestival bidrag står mig uppe i halsen för att den h-vetes melodifestivalskivan spelas i Gallerian hela dagarna sedan 2:a chansen som var här... Suck! Jag är nog inte så Orsa patriotisk jag helt enkelt. Men det har varit ett kanon bra ställe att växa upp på! Har ju haft mkt kul också. :) Men just nu känns Örebro mer givande & Orsa finns ju alltid kvar... Det känns tryggt, det är sig alltid likt när man åker hem på besök... Naglarna ser jätte fina ut föresten!



Hej hopp!



Kram

2010-03-21 @ 20:14:35
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

..hemska tanke om du skulle flytta, vart ska jag då klippa håret, jag som åker ända från Stockholm för att göra det ;))

Och visst är Orsa härligt, jag längtar redan till nästa vecka när jag och Kalle ska åka upp till underbara släkten.

Kram och vi syns snart

Britt-Marie

2010-03-22 @ 14:25:41
Postat av: Elin

Jag är glad att jag hittade till orsa! trivs oxå jättebra precis som du =).. vi ska vara stolta att vi bor i orsa! hihi. naglarna blev ju skitsnygga denna gång! =) kramkram

2010-03-28 @ 22:03:34
URL: http://enails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0