Undersökning!

Ja jag har haft lite fullt upp på sistone så det har blivit dåligt med uppdateringar! Men det är väl bra att man har ett liv att leva! Ha ha! I fredags så hade jag sportlovsledigt med barnen! Det blev en härlig dag i Grönklitt! Solen stekte och det var vindstilla, rena propagandan! Fick damma av mina slalomskidor som inte sett dagens ljus sen förra säsongen! Men de uppförde sig snällt och gjorde ett bra jobb! Men det mest underbara var ändå att se barnens utveckling i backen! De har varit i Alperna en vecka alldeles nyss och det har verkligen gett utdelning! De var superduktiga båda två! Felicias teknik, ja jag har inte ord, blev rörd, för jag är ju en sann slalomälskare, även om mötet med min man har gjort att tiden i backen blivit nästan obefintlig de sista åren.....Men han har sagt att han vill nu....ha ha ja den som lever får se!

På kvällen i fredags var det dags för nästa jippo! Vi lämnade av kidsen på Älvdalens badhus för disco i bikini!!! Vem fan kom på den iden? Tänk att skicka sina nioåringar, (snart tio) på disco i bikini??? Ja och dessutom var det från årskurs fyra till nio...Men det gick bra! Det var bara en kille som hade frågat chans på Selma och hon sa NEJ, vilken tur! De somnade i bilen innan vi kom hem...;)

Idag har vi hejat på faster och  hennes karl i Vasaloppsspåret! De är så duktiga, jag blir superinspirerad av dem varje gång de är här och hälsar på! Nu lovar jag att får jag bara till det med träning o hälsa så ska det bli både tjejvasa o Vasalopp nästa år! Tuffa ord, men jag siktar alltid högt ;)! Så vill ni hänga på? Alltid bra med träningskompisar, då kan man trigga varandra!

Nu vill jag ha lite hjälp med att tycka till! Tycker ni att det skulle vara bra att ha möjlighet att boka tid på salongen på webben? Och är det bra att ha en diffrensierad prislista där man kan välja utbildning och prisnivå på frisörerna!Skule det vara bra med sms påminnelse innan besöket? Är det ngt annat som saknas på salongen?  Snälla tyck gärna till. Jag har såklart en ide om vad det lutar åt men vill gärna ha tips för att det ska bli så bra som möjligt! Håller på med våran hemsida förfullt! Tacksam för tips :).



Prova vax från Grazettes serie Black Violet! Finns tre olika att välja på! Kanongrejer!

Härliga lockar! Stylade med värmeskydd och locktång!

Och glöm inte att hjälpa mig med tips!!!

Kram alla underbara människor!
/ Anna






Kommentarer
Postat av: Mona

Tja..jag börjar väll med att tycka till:(även om det inte räknas, då du förmodligen redan vet vad jag tycker.



Påminnelser via sms - det måste vara guld värt (jag är skitlycklig att tandläkarn kör med sånt..slipper betala för missade besök pga glömska)



Att boka via nätet vore väll himla checkt..Hur det kommer att fungera praktiskt skall också bli spännande att se: Måste ju vara skönt som kund att kunna gå in i lugn och ro och fixa beställning, jag tar för givet att bokningen fungerar smidigt för kund också! ;)



En helt annan grej som ni kanske redan har ?.. för småbarn som väntar medan ngn klipper sig, eller att ha vid självaste klippningen- öh om det nu fungerar que .. jag syftar mest på lite block å kritor, barnböcker..



Glögg på fredagar :)



Kram kram



2010-03-08 @ 17:28:39
Postat av: A-K

Måste ju vara med & tycka till.... kanon med påminnelse via sms!! Bokning via nätet skulle säkert funka, men för mig skulle det kännas helt galet... jaja jag vet att jag är knäpp, men där vill jag ha direktkontakt!!! Spännande när du har nya idéer på g!!! :-)

2010-03-08 @ 19:14:23
Postat av: Emma

Det låter ju som en jätte bra idé att kunna boka på webben. Samt sms påminnelse för de som är glömska. ;) Hur man nu kan glömma en klipptid!? Jaja, diffprislistan låter också bra. Ojoj, vilka bra ideér du har! :) Roligt att du har åkt slalom, känns som att du har åkt oroväckande mkt på längden på sistone. Kom igen Micke åk UTFÖR- jihooo!!!



Kram på er!

2010-03-08 @ 19:58:20
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Tycker att det är en kanonide att kunna boka tid på hemsidan och som tidigare skribenter- sms påminnelse vore kanon=)

hoppas ni alla mår bra kram

2010-03-08 @ 20:50:04
Postat av: Elin

Om dina tips.. det låter bra med bokning på hemsidan, då kanske eran telefon ringer lite mindre och ni får mera tid för kunden i stolen. Mindre bra- frågan är om det är dyrt för er att ha den tjänsten? hur många kommer att använda den av era kunder? fast iofs så blir ju folk mer och mer vana att fixa saker genom datorn. Så ni kanske ska testa! =)) kramkram ps, är det dags för dina naglar snart?

2010-03-08 @ 21:52:24
URL: http://enails.blogg.se/
Postat av: Susann L

Att boka tid på webben vore helt perfekt tycker jag eftersom jag har telefonfobi :-)

2010-03-08 @ 23:36:20
Postat av: Emma

Svar: Det var duktigt utav Micke. :) Det är verkligen jätte kul att äntligen ha ett roligt jobb. Inte behöva ta något bara för att man måste som det lätt blir ibland. Men att flytta till en stad har ju helt klart öppnat nya dörrar.

Den där lockiga frillan ovan är skitsnygg btw. Jag lockar håret ganske mkt med en sån där vågtång när jag ska jobba. Får många komplimanger då! Är så sugen på att göra något nytt med min frisyr... Är lite less nu, men hittar ingen frisör här som jag vågar låta gå loss på håret på samma sätt som du får... :/ Suck!



Hej hopp!

2010-03-09 @ 20:20:45
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja tack! :) Jätte gärna!



Kram

2010-03-10 @ 20:06:40
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: owner her self

Tack för era svar,läser alla noggrant kan jag lova!

Tanken är ju att man såklart kan boka som vanligt, men i vårat samhälle så byggs ju mer o mer på internet, så då gör vi också det! Hoppas verkligen att bokningen ska funka smidigt! Har kollegor som har det bokningssystem vi ska ha och de är nöjda!

Kramen.

2010-03-10 @ 21:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0