Ge mig en altan! NU!

Ingen altan verkar det bli i år heller!! Men vad är en altan, bara ngt man kan sitta och sola, läsa, äta , umgås, mysa och skriva blogg på!! Ja det är väl inget att sukta efter...nej då nej då.Det känns som om alla har en altan utom vi.......Men jag ska väl inte klaga, har ju en halvfärdig slogbod.........hmm..



Onsdag och idag har jag tillbringat i Falun på skolan. Igår hade tvåorna sina första perm modeller, det gick lysande. Jättefina permanenter måste jag stolt få säga! Så roligt. Hoppas de är riktigt stolta över sig själva!

Igår så bowlade jag, Micke o Tom på Lugnet! Längesedan jag bowlade, men det gick skapligt ändå, vann ju iallafall...he he. Är ju så urbota dryg tävlingsmänniska! Skoj hade vi också!

Idag så har jag haft ettorna, vi har rullat permanent, haft schamponeringsteknik och massage vid inpackning.
Såklart så fick dom öva på mig! De hade talang, så det ser lovande ut!

Imorgon så blir det fullt ös på salongen! Fullt med kunder som ska bli snyggare och sen så ska vi försöka få klart med alla skyltfönster, det är ju några!!! Blir bra bara det blir klart.

Ha en bra kväll för det ska jag!
Kram A

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har ingen altan, ingen trädgård, ingen halvfärdig slogbod, ingen uteplats... Jag har en balkong som ska fungera som både trädgård & altan... Har inget hus heller som står på en egen trädgård med gräsmatta, halvfärdig slogbod, uteplats m.m.

Så med andra ord vinner du ändå, med eller utan altan! ;) Men du ingen pensionärskuvös sen okej- hihi :) SÅ gammal är du inte än!



Kram kram

2010-05-21 @ 21:22:03
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Haha! Nä, det är iofs sant! ;)



Vi hade det jätte trevligt på bröllopet tack! Ja, vem är hon då...? Vi fick alla hålla oss för att inte säga fel. Det sitter ju liksom så inrotat på något sätt.



Kram kram

2010-05-24 @ 21:16:11
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0