Mates

Ja nu har vi varit hemma ett tag..men idag satt jag och laddade upp lite bilder från Jennys hårddisk, hon var den som hade den bästa kameran så vi har turats om att fota som galningar med hennes kamera (Jag, Tom O Jenny). Vilka bilder, vilka vyer, men jag har bara plockat ut några och dom får symbolisera vänskap bestämde jag mig för. Vi hade tre underbara veckor i Australien och jag hoppas jag kommer dit igen. Annars finns det resten av världen kvar. Jag tror att vi struntar i och bygger en fläskig altan, man kan ju resa istället...eller ;). Micke är på Mallorca och jag har däckat i soffan, har gjort ett pass på salongen idag, låg efter med lite kunder, men nu är jag right on track again!!!
Hade bilen inte varit krasslig hade jag dragit ner till Falun och spenderat kvällen med bästa Tom, men det får bli en annan gång...Nu är det filmtajm med missarna som sällskap.

Här kommer lite bilder...jag tror de talar för sig själva...



De tre musketörerna..ha ha



Anna o Jenny mys...;)




Emma Andersson tog guldmedalj och Jenny två brons, bra utdelning för våran lilla
salong... Jag är stolt må jag säga! :)

Lovely times..har ni sett Toms min när Pytonormen klämde åt runt halsen..ha ha en
av mina bästa bilder någonsin...ha ha..

Kramen alla glada!

Anna

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var jätte kul att ses, även om det bara blev en kortis! ;)

Det blev en rosa cykel :)



Kram kram

2010-05-09 @ 18:37:51
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Elin

vad roligt att se lite bilder =) Det synns på korten att ni alltid har roligt! kramkram

2010-05-10 @ 17:55:39
URL: http://enails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0