Mystik!

Ja jäklar nu spökar det nog på riktigt iallafall! I söndags så tog jag av mig mitt turhalsband och sedan började konstiga saker att hända! Kaniner som försvinner, dörrar som låses av sig själv, ja det är mycket som hänt men jag tänker inte skriva om allt, det måste ju få vara lite mystik kvar..och det är det! ;)

Idag så vaknade jag kl fyra, min katt var hungrig och skulle ha mat just då, det slutade med att hon rymde...hon är nämligen fånge i vårat sovrum då hon ska föda närsomhelst, men jag gick ut i pyjamasen och fångade henne, men nu är hon på rymmen igen...suck... Nåväl när det var dags att gå upp vid sextiden så såg jag bara stjärnor, hade en fruktansvärd migrän! Det var bara att inse att det blev inget Falun idag! Suck suck.
 Framåt lunch så var det värsta dock över, med hjälp av en rejäl dos tabletter....

Har haft lite planering angående altanbygget idag! har insett att jag måste ta saken i egna händer, den här gången också!! Men det verkar hur som helst kanske inte vara omöjligt att det blir en altan i år!!! Hurra hurra hurra hurra!

Har faktiskt också gjort årets första inköp av blommor till trädgården. Några kraftiga rosor som ska vara i kruka, och några silverfärgade hängväxter! Sen några små söta violpenseer, de håller nämligen bättre än de större sorterna! Oftast är de fina hela sommaren! Annars älskar jag pelargoner. Jag har övervintrat ett gäng, favoriten är Mårbacka pelargonen, den är ljusrosa och alldeles underbar...

 kan tänkas att denna pelargon är lite för rosa för att vara en Mårbacka!

 Snyggt med olika vita också!


Är också så himla glad över att våran hemsida äntligen är klar, det blev kanonbra tycker jag! Många plus till webmaster Alexandra Persson, henne kan jag varmt rekomendera! Vill ni kolla in hemsidan så gå till
www.harteametiorsa.se

Tjingeling alla glada o oglada!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fin hemsidan var! :)

2010-05-27 @ 22:13:12
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Elin

Jättesnygg hemsida!!! =))))

2010-05-28 @ 21:02:36
URL: http://enails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0