The day efter yesterday!!

Allt har sin tid! Så kan man väl bara en en gång konstatera det hela! Livet börjar knacka en på axeln, kom tillbaks, jaha då gör jag väl det då!!!!

 Igår hade jag en skön dag i våran huvudstad! Var på ett privat besök, sen besökte jag vårat kontor (Frisörföretagarna) alltid lika trevligt. Fick ny inspiration och det var precis vad jag behövde. Det är skönt med lite input, det behövs ibland. Ibland som chef så känner man sig lite ensam. Det är en av baksidorna på myntet, men det står jag ut med, nästan alltid iallafall.
Sen blev det lite shopping, ett par toppar och ett par golfbyxor, men vi får se hur det blir med golfen, inflammationen i höften ger sig ju aldrig!!! Skulle ha skor men jag provade säker femtio olika utan att falla för några....ja ja får väl försöka shoppa skor en annan dag!!


Ok det är vackert i Stockholm också...jag ger mig!

Idag på jobbet så var det spännande, för vi har börjat installera vårat nya kassasystem. Det tar tid men blir så bra! Kommer att ha möjlighet att boka på nätet också, plus att vi kan då skicka ut sms påminnelse, visst är det toppen. Sen har vi tagit sista bilderna till hemsidan, så nu kommer den snart....vill ha den nu... Den blir nog kanon! Allt kunderna vill veta står där...ja snart får ni se...yippi yey


Hm nej det ser inte ut så här på jobbet, men nästan..haha



Det här skulle kunna vara jag, men det är det inte...ha ha

Godnatt o goddag! / Anna

Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

Welcome back! ;)

Jag löser det där med ensamheten som chef! ...tjolavipp jaha nu är vi 2 chefer, jag och du, och själv behöver du aldrig känna dig mer...¨

Tillsammans är vi starka.

Jaha nu ska jag ta min nya chefstitel och göra mig lite kvällsfika tror jag. Det är man väl värd efter sina första 5 minuter som chef... å dessutom har man promenerat runt Hansjö med mamma.

Å va bra jag är :)



Kram från chefen!

2010-05-18 @ 21:41:22
URL: http://sollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0