Vad är detta!

Varför? Vad händer? Inte fan vet jag men igår fick jag ett hett tips om vad det kan vara! Men jag kan knappt ta ordet i min mun, är det ett ännu säkrare tecken eller vad då?? Nu börjar jag bli nojjig... Har ont som f n i höften, det går f n ta mig inte över, jag stretchar, yogar, linimentar o masserar vad mer kan jag göra! Knäna gör också ont ibland! Ryggen, njae inte så farligt! Men vad är det för fel då? Min kära vän sa att: men Anna jag tror du har fått en 40 års kris! Det slog mig som en blixt från klar himmel...men vad f n jag är inte ens 40, men snart sa han!! Jävla skit, jag är ju inte vuxen än! Ska jag bo här? Varför det? Det finns ju länder där det är underbart klimat och laidback people. Jag vill inte stressa, vill bara ha det bra. Hitta lite nöje i mitt liv. Är lite uttråkad just nu. Men jag har ju min kära familj, och allt går inte bara att förändra i en handvändning. Vill ju bo i detta hus med min familj, men kan vi flytta huset och kanske salongen också, typ till andra sidan jorden? Jag vill bara hitta lite inspiration i tillvaron...HJÄLP....Men hörni inte kan jag väl ha en 40 års kris...har ju inte fyllt trettio än, eller har jag det...nej



Help!

Kommentarer
Postat av: Mona

kan vara så..en förbannad kris.. men kanske också lite tråkigt vardagsliv, inget stort mål spikat å delmål planerade.. Börja med några små delmål som kan ge familjen ngt att se fram emot, kanske ett större mål längre fram som du/ni vet att det går att uppnå.. sen blir det kanske lite lättare.. allt funderingar, planer, önskemål runt omkring detta löser sig förmodligen med tiden..

Kram å hångel

2010-05-11 @ 21:37:05
Postat av: Lisa

KNÄPPIS !!!!!!!!!!!!! ;-) :-p <3

2010-05-11 @ 21:40:36
Postat av: Sol Jenny

Hade inte kunnat säga det bättre själv.... ;)

HA!



Coooola ner. du ser ju inte skogen för alla träd. var man än bor blir vardag, snabbare än man tror. Belive me, bin there done that! ...men man ska aldrig sluta drömma.



Remember yesterday, think about tomorrow, but you have to live TODAY!



Love

2010-05-11 @ 22:30:49
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: iana

Släpp krisen och gå till en sjukgymnast som kan akupuktur...

:) Toka! :D

2010-05-12 @ 11:13:21
URL: http://illiyena.wordpress.com
Postat av: Emma

Äsch!

Kriser är fånigt & man blir inte äldre än vad man gör sig! Så det så :)



Kram kram

2010-05-12 @ 21:30:27
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0