Lif är dom bästa, heja heja Leksand!

Lugn o skön helg! Höjdpunkten var väl att Leksand spöa Mora borta! En riktig höjdarmatch får jag lov att säga!
Speciellt som leksing...ha ha

Selma hade sin första innebandymatch också. Tufft för henne, ispåsarna åkte fram två ggr...men det var inte så farligt! Hon tyckte det var kul iallafall, så hoppas hon fortsätter nu bara, och att laget håller ihop, de är lite få!!!

Ungarna hade lite Helloweenfest med kompisar, smink och grön spagetti...såg äckligt ut!!! Men de var nöjda och det är väl huvudsaken, så skönt att de inte gjorde bus el godis, hoppas de inte gör det denna helg heller...Tycker det är lite småjobbigt med att de ska runt o tigga i gårdarna!

Sidney har haft herrbesök av mr Scarface, de röjde på bra, både ute och inne!!! P-Å hälsade på i lördags, han verkar gilla våran Sidney och såklart sin egen juvel!


Har kört ett boxpass i veckan, jag måste erkänna att det är bland det roligaste i träningsform man kan hitta på!!!
Tyvärr så är vi lite krassliga i halsen så det blir vila idag!



Dessa två galningar jobbar jag med i Falun det är Skinny Bitch och Snyggve! Ni får själva lista ut vem som är vem!!! ??? ;) Så roliga och bra kollegor jag har både i Falun och på salongen. Me : Lucky Bastard!

Bästaste farmor är här på besök, så myyyysigt! Lagat mat med henne idag! Rotmos o fläsklägg! Haft två lediga dagar med barnen den här veckan( lyx).

Kram o ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Haha, vet inte det ja ;) Vadå jag har väl inte arbetat med olika saker dom senaste åren- eller?!



Mums! Rotmos & fläsklägg, det är riktig mat det. :) Jag & Tigge diskuterade en kidnappningsplan utav dig & Jenny en helg. Tror stenhårt på idén om att ni ska på en visning i Örebro som blev "inställd". Så att systrarna Persson fick lov att visa bamhärtighet över er & ta hand om er på bästa sätt. Dvs med en partykväll på stan!!! ;) Hihi...



Kramis

2010-11-04 @ 22:18:22
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Japp! Det vore jätte kul! :)



Vet du vad... Jag ska skaffa mig facebook nu i veckan. Bättre sent än aldrig. ;) Ska få Mickes iphone snart för han har beställt den nya, så då är det dags tänkte jag. ;p



Kram

2010-11-06 @ 08:58:58
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0