Bilder från Teneriffa!

Bilder från kursen, frisyrbiten kommer nog mer in på Salongens blogg/ hemsida!
Här blir det lite bilder från den lilla tid vi inte kursade!

Usikten från min balkong!



Ann och Caroline, sen en av de härliga skaldjurtallrikarna, båttur, kursledare Thomas och Johan.



Till vänster Matilda, hon var den som mest fick stå ut med mitt sällskap ;). Tack Matilda för sällskapet och alla härliga diskutioner! Caroline till höger är en ny bekantskap, rolig tjej! ;)


Busiga brudar på puben med ett kanonbra liveband, såklart rock´n roll!!!



Sista ölen intogs på flygplatsen! Johan Rönnow, Stefan( Annas boyfriend) och Anna Thompson( även hon kursledare), tack för en supertrevlig och mycket lärorik vecka!

/ Anna



Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Tack! En häst låter inte helt fel du... Men jag tror ju inte att jag direkt skulle lyckas bättre med att få ett jobb i byn än här tyvärr... Sen då har ju Micke ett jobb han trivs jätte bra med. Men kods är väl 3 intervjuer på 3 veckor som arbetslös inte så dåligt heller. Så det kaske löser sig snart... Är så arg & besviken bara!!! Jag vill ju inget hellre än jobba & så ska jag straffas för art det finns en massa slöhögar där ute som går in för att leva på A-kassa jämt. Suck! Jaja nog om det.... Härliga bilder från Teneriffa! :) Kram på dig också!!!

2010-11-24 @ 22:57:46
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0