Inne, ute, bildfrossa m.m

Nu ska jag iallafall göra ett rejält inlägg....med massor av bilder, och bilderna blir huvudtemat, även om jag förmodligen kommer att sväva iväg...!


Altanen, hett ämne!!! men tro det eller ej för den är ännu mer färdig än på bilden, så nästa sommar så ska hängmattan upp, sköna utemöbler inhandlas och mycket mys ska det bli!



Höstfärger i våran trädgård, lönnen innan löven bugade o bockade och sakta men värdigt föll av!
Jag älskar ekar, böcker, äh jag menar bokar och lönnträd! Finns inte lika mycket sådant här som nere i Småland, saknar det!



Rosenbusken i höstblusen! Fräsigt matchat mot härbresväggen!


Busy o Bianca som sover efter långpromenad i skogen, det är inte alla kattungar som går på så lång promenix, men går hela familjen iväg är det väl bäst att haka på....eller???



Och så lite mys med med lillmatte Felicia!



Sidney måste ju också få sitt gos...en riktigt pussvänlig hund!



Ja detta är mannen i mitt liv.....tyckte att han behövdes piffas upp lite, prova en ny stil! Men jag tror jag föredrar den gamla ändå....Kul var det....    ha ha...! Billigt nöje! Ett spartips kanske, till de som behöver det!



Efter föregående bild så måste ni ju förstå att jag behöver lite luftombyte då o då..he he. Här med kollegor från Frisörcentrum, vi är på realeseparty för nya produkter!

Kom på att nu när jag ändå är lite snuvig så kan jag passa på att sitta här en stund, så varför inte göra en inne o ute lista a´la mig! Ok är ni med, här kommer den..( har ingen aning än vad jag ska skriva, men är inte orolig)..!

Ute: Furu..alla kategorier..(säkert kort va!) hi hi
       SD även om de för tillfället är ìnne´.
       regn o mörker...som det är ute ofta nu...
       förnedringstv....
       bantning
       Ta en fika!... när då?
       Vi måste ses....när då?
       Grogg
       nitar...när som helst nu...suck
       melodifestivalen!!!
       saab...men jag har en...så skön att åka i!
       Öppet spår


Inne: Bruce Dickinsson...var ju min lista!!!!
         Träning, Box helst!
         Snö, fast vi vill ha den ute.
         Yoga...Core..m.m ( men inte för mig)
         Va dig själv...svårt! ( När det finns så mycket normer hur man borde va)
         Volyummaster!!! ( svårt att stava till)
         egen tid....ha ha när då?
         Glögg
         lika lön för olika jobb!!!! ????? Nu får ni tänka....ge gärna en synpunkt!
         zumba...ett rykte bara!
         Slingor i mer än två nyanser....oj oj vilken uttalande...;)( Går bra om de ligger nära i ton dock)
         Vasaloppet



 Vi avslutar med en bild på en av världens antagligens mest begåvade hårdrockssångare, här i färd med att ut o flyga! Ett av hans andra jobb är ju Pilot! Nu kommer också dagens boktips: Biografin om Bruce Dickinson, en bok för alla Maiden fans el övriga med intresse för lite rockhistoria! I loved it!



Snart korvgrillning i skogen...

Tack o hej! / Anna

Kommentarer
Postat av: Tom

Snygg altan......längtar tills invigningsfesten....

Schyssta pinglor på realese-partyt!!!!! Eller är det fotografen som gjort det stora jobbet?????



Puss

2010-11-07 @ 16:50:09
Postat av: Emma

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!



Du chailatte är inne också, fast det kanske inte finns i byn ännu!? ;) Här kan man få det som take away vet du, om man inte hinner fika på ett fik. Fast fika är ju inne det också... Jaja...

I sommar kräver jag en förfest på din altan innan en yra med syrran. Vilken bra idé va? Hihi :)



Kramis

2010-11-07 @ 21:29:55
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Nädu upptagna kvinna. ALLT kan man ju inte hinna med. ;)

Men vad tror du om mig(?), jag åt faktist bara EN tryffel & drack 4 cl Baileys. Så det så!

Bra att det finns plats till pinnen också. ;P Hihi



Kram

2010-11-08 @ 18:26:56
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Sol Jenny

Bra jobbat med kameran Tom.... men det vore väl konstigt annars med all träning du fick i Aussie ;) Bingo!!!!



Jag fattar inte ens vad du menar med lika lön.... var är lönen lika??? ;) ...jag fixar i alla fall min med driks... allas driks :)



Hugs!

2010-11-10 @ 11:02:20
URL: http://sollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0