Drömmar!

Visst har jag haft en massa ideer om vad jag vill hinna med här i livet, ha råd med, och ibland våga!!! Men om jag tänker efter så har en massa drömmar o saker hänt!  När jag var liten så visste jag redan då att jag skulle bo i ett rött hus med vita knutar och ett rött staket när jag blev vuxen! Jag visste att jag skulle ha hundar o katter och hästar, även om jag sålt hästen så har jag haft det!!!  Jag ville se världen och jag har mycket kvar men har hunnit med en hel del resor. Visste att jag skulle ha två barn (kanske inte att de skulle komma samtidigt).

Som lite större så har drömlistan byggts på: att våga tattuera mig(check) ha en stor o mysig altan(snart klar) friska och härliga barn( check) ett yrke som jag älskar (check) en snygg och snäll karl ( ha ha check) ha underbara arbetskollegor (check) ja säkert finns det många saker som jag kan komma på, men jag ville bara tala om för mig själv att även om det finns problem och motgångar så på det stora hela så är allt ganska bra!

 

I sommar ska detta avnjutas många gånger på våran altan!!! längtar till sommaren!




Härliga ungar och ett bonusbarn blev det visst också! ;)



Bilder från Australien resan och Micke som river inför altanbygget! Bilder som betyder dreams come true!! ;)

Kort o gott: Remember yesterday and think about tomorrow but you have to live today/ HammerFall

Kramen på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser fram emot en (två, tre, fyra...) inbjudningar till altanhäng! Och får vi inget får ni skylla er själva när vi "våldsgästar ;)



Kram till min kära boss, svägerska, lärarjävel och vän!



/sol jenny

2010-10-05 @ 11:54:36
Postat av: sussi

Lycka till med alltan. Man får väl se bilder senare.

2010-10-06 @ 08:31:00
URL: http://www.limsus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0