KULDAG!



Så här kan det se ut när man ska försöka se cool ut..ha ha, nej men jag är så glad att jag vågade, det gjorde nämligen inte alls ont förutom mot slutet då huden blev öm! Man är väl tuff :) he he.
Joanna är superduktig! Så här blev det iallafall:


Ska nog skriva barnens namn inuti de röda!



Här en rödrosig Selma efter innebandyträning! Hon är tuff som är med de som är två år äldre, det finns nämligen inget lag i hennes ålder!


Här har vi fin besök av Scarface! De röjde järnet ute på gräsmattan, till och med Busy tyckte det var skitkul!
Det blev väl en sådär tusen varv..ha ha

Idag i skolan har vi haft teamdag! Så otroligt kul! De har haft sakletartävling, sketcher om oss lärare, där fick vi så vi teg..ha ha. Sen hade vi bio..tittade på Zohan, vilken kungfilm, har sett den tre ggr minst nu! Jag bara älskar den! Mycket kul dag! Sedan har jag o Felicia varit på skidbarmarksträning! Det blev ett varv på 3,4 skönt även om det värker lite här o där...usch vilket gnäll...börjar bli gammal o sliten tror jag!!

Kram alla!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ohh, nice! Barnens namn i låter som en bra idé´. :)



Kramis

2010-10-07 @ 21:26:54
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0