Pippifåglar!

Jisses vad tiden går fort! Igår hade jag, Felicia och Lisa lite tjejkväll, hur mysigt som helst! Kikade på idol och käkade chips! Det är bra att ha en av tjejerna ibland, först o främst så blir de extremt trötta på varandra men också att det blir mer kvalitetstid. Förra veckan hade jag o Selma egen dag! Mysigt vill jag lova! Tur att mormor och morfar finns då det fortfarande inte går att klona sig... ;)

Micke är i Piteå på Frisörmässa! Long way from home..........

Idag har det hunnits med en hel del. Sovmorgon, shopping, matlagning (lärde Felicia hur man gör köttfärssås), träning, tvättning, packning, lämnat in en trasig dator( hemleverans till stackars Örjan), kattletning (dock utan resultat), tittat på Dansbandskampen, nu vet ni som känner mig att jag inte är en fan av dansband, men Patriks combo är ju med..så då fick jag lov att smygkika och RÖSTA!!! :)

Imorgon bär det av till Linköping för två dagars jobb där! Intressant! Kurs och minivisning står på schemat!

Idag när jag besökte elljusspåret så hörde jag ett konstigt läte, det visade sig att det var en spillkråka(hackspett modell större) och dessutom så kom en liten hackspett och satte sig i samma träd, vad är oddsen på det! Det såg ganska festligt ut!

Spillkråka


mindre hackspett..

Nog med ornitologi för idag!

Nu sängen...gääääsp.
 see ya!


Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Jamen det är ju sååå KUL att pyssla ju!!! ;) Jag söker jobb för fullt, men dessvärre har ingen arbetsgivare förstått vilket kap jag är ännu- buhuuu... :( Hoppas att allt är bra med er & att det går bra med ja, du vet vad jag menar...



Kramis

2010-10-20 @ 18:44:30
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0