Träning m.m

Har hämtat lite krafter tror jag bestämt! Ett par dagar i Stockholm med fint hotell och bra visningar, trevligt sällskap ja det var som balsam för själen. Sen har jag börjat komma igång med lite träning, så himla skönt!
Tyvärr så har mina benhinnor sagt upp sig...så nu blir det inget elljusspår på ett tag. Har nu köpt gymkort...när jag nu ska ha tid med det??? Men idag har jag iallafall gjort mitt första spinningpass, ytterligare en milstolpe, stavgång var ju en..ha ha. Nu ska jag gå o sussa då det bär iväg tidigt till Falun.




Ska ladda upp lite bilder en annan dag...datorn har blivit en mindre del av livet..BRA, klappar mig själv på axeln. Jag hinner och orkar inte, det är så mycket med barnens träningar, läxor och jobbet såklart. men så är livet och det ganska ok :). Ha de! / Anna

Kommentarer
Postat av: Lärardjäveln

Bra Anna!!!!!!!

2010-10-26 @ 22:15:30
Postat av: Emma

Vårat gym här i Örebro öppnar kl. 06:00 mån, ons, fre. Då har jag stått där med alla pensionärer, som har blängt lite på mig & tyckt att jag har inkräktat på "deras" morgonaktivitet. Jag har stått där snällt & väntat när tanterna babblar på & givetvis tar upp en varsin maskin åt gången & bratar om allt ifrån -Hörde du vad Märta gjorde häromdagen osv...

Nu har jag börjat blivit accepterad som ungdomen i gänget & de har till och med börjat hälsa på mig. Det du! ;) Haha...

Men nu är väl den enda fördelen som arbetslös att jag kan träna mer & när jag vill på dagen. Så slipper man stå där i ottan på crosstrainern & guppa fläsk med rödsprängda ögon... Samt ofrivilligt få höra vad Märta, Greta & alla har gjort...



Kram kram

2010-11-02 @ 08:40:44
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0