La familja!

Här kommer lite bilder... Det blir en del bilder på lilla Sidney! Hon är så otroligt charmig, rolig och gosig. Alla i familjen älskar verkligen denna underbara lilla hund! Det kan finnas undantag dock, våra katter har inte riktigt bestämt sig. Kattungen leker med Sidney ibland, men Sidney är så hårdhänt så det slutar oftast med att vi får ingripa....men ändå kan inte katten låta bli henne...Bianca som hon heter är alldeles blöt efter Sidney tuggat på henne! ;)



Husses ögonsten..där har man fått konkurrans!! ;)



Kompott..

Selma o Sidney!



Sidney busar med ungarnas kusin Ebba på fotboll!

I helgen har Felicia spelat fotbollsmatch. Det var MT-cup, två matcher, de vann båda! Härligt! Alla tjejerna var jätteduktiga! Felicia gjorde många mål, men har själv bestämt att hon måste bli bättre på att passa!!! ;) :)
Sidney tyckte det var kul på fotboll,m ville hemskt gärna ha bollen...ha ha.



Två glada tjejer! Felicia o Elin.



En nöjd o lycklig unge, hon älskar verkligen att spela fotboll!!! :)

Just nu skulle ni se Micke o Sidney, han försöker torka golvet och har en terrier hängande i moppen!! Mycket högt underhållningsvärde!! Ha ha.

Kram Anna


Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Ja, han är jätte duktig! :) Känner väl av knäet lite, men inte så farligt tack vara att han är noggrann med styrketräningen också.

Problemet som jag känner just nu med mitt jobbsökande är att komma ur mängden av alla sökanden så att man kommer på intervju. Men det är ju så många sökanden. Till Media Market t ex var det ju typ 5000 söknanden, helt galet!!! När jag väl kommer på intervju brukar jag lyckas göra ett gott intryck, men det är just det där att man lätt försvinner i mängden innan man ens kommer dit... Suck! Men jag kämpar på!



Vad söt Sindney är! :) Samt vilken fotbilstjärna Felicia verkar vara då. Wow!!! Vad kan hon ha fått det intresset ifrån? ;) Men lockar inte hästar för någon utav dom?! Fast det är väl kanske bra, fotboll är ju billigare än en ponny. Hihi :)



Kram kram

2010-09-12 @ 20:23:43
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Emma

Hihi, ja det hade väl det! ;) Vore kul om Moa vill börja på ridlekis nästa år. Moster hejjar på kan jag lova! :)

Nä, tänk om man slapp söka jobb... Huuh! Ska söka till högskolan också. Kan nog inte gå & bli miffo nog tror jag, så att A-F tycker synd om mig & ger mig någon utbildning...

Jag & Hjalmar ska föresten åka upp till Orsa några dagar i oktober. Han vill leka med Sidney säger han. ;)



Kram kram

2010-09-13 @ 21:41:25
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Emma

Hjalmar är en snäll & försiktig farbror vet du. :)

2010-09-13 @ 22:09:20
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0