Oppsi daysies!!!

Lite bilder från jobb i Göteborg!!! Visning från Grazette!

 

Modeller på Black Violet! Fina om jag får säga det själv! ;)



Finn ett fel!!! Ha ha ha ha



Ja vi har två kaninungar kvar som är till salu! Hör av er, jag inväntar anstormningen...



Vill passa på att Gratta min bästaste Tom som fyller ännu snyggare....( schh 40, men säg det inte högt)

Ikväll har ungarna sprungit terränglöpning! Felicia hade bestämt sig för seger, och med seger i blick så tog hon direkt ledningen även över killarna...hon visste inte att hon bara tävlade mot tjejerna! Så tyvärr så blev det tvärstopp 100 m från mål, rakt in i väggen!!! Hon kunde inte stå upp på ett bra tag...fy så hemskt. Så nu har hon lärt den hårda vägen att inte gå ut för hårt. Ussch vad jag tyckte synd om henne, så nära! Men ngt som var kul var att Selma tog det lite lugnare och kom i mål och dessutom vill vara med nästa gång, ett framsteg! Felicia hon SKA vinna nästa gång säger hon...ha ha

Kram alla readers!!! Kul att veta vilka som läser....


Kommentarer
Postat av: mona

gillar verkligen blogginlägg med kort och jag LÄSER det även också =)

2010-09-16 @ 20:06:47
Postat av: Lärardjäveln

Schnygg kille längst ner! Kan inte vara mer än 32 år!

2010-09-16 @ 22:38:25
Postat av: Mona

jag brukar tänka att man skall vrida å vända på det mesta för att förstå.. om jag vrider på den schnyyyggga killen längst ner..ja då jäklar blir han killen som är snygg å 23 =)

2010-09-17 @ 14:52:20
Postat av: Emma

Att jag läser vet du ju redan. ;)



2010-09-18 @ 16:19:02
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0