Follow me!

Usch vad tiden löper amok! Vad ska jag göra med livet? Ska det levas så här eller på ngt annat bra sätt som jag inte fått grepp eller kunskap om än? Ja säg det!

 

Detta har jag provat en gång...Min träningsvärk visste inga gränser. Men det betyder väl att det var effektivt då!
Har tränat som en liten galning på sistone, ska träna bort min årliga vårdrepession, tror det är det enda som funkar!
Det blir mest spinning och styrketräning men hoppas innerligt på att kunna ge mig ut i skogen på löparturer framöver. Förra året blev det ju nada då höften satte stopp!!! Men nu känns det hoppfullt!



http://youtu.be/YHlK-YdFK3M

Lyssna på detta superbra band från Karlstad! Kanonlåt!




Mitt älskade Hammerfall släpper snart sitt nya album, här ett smakprov:

http://youtu.be/OoFWwj29iEo

Medans livet rullar på smider jag nya planer, som jag ska göra `sen´...ha ha

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Emma

Göra med livet....??? Hmm... Ha kul & ta till vara på var dag är min filosofi! ;D

Jag ska rida med Maria på söndag e.m. I övrigt har jag inget planerat varken lörd eller sönd. Så det är bättre att du säger hyr det passar dig, din upptagna kvinna! ;)



Kram

2011-04-22 @ 14:52:54
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi kan välllllll ta dö på vårdepritionen tillsammans. Crayzdays på jobbet, kryssning, å sen konsert herre gud det är ju redan somnar... Puss från fjällen

2011-04-22 @ 18:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0