Du blåögda flicka...

Tiden går och för varje dag känner man sig själv lite bättre! Att acceptera sina brister och lära sig leva med dom är mycket bättre än att försöka vara ngt man inte är! Om jag gillar någon så blir jag naiv på det sättet att jag tror allting gott om den, för jag vill så gärna tro gott om alla! Problemet är att ofta så upptäcker man sidor som man inte gillar...Tänk om jag hade kunnat misstro först för att sen kunna vända det till ngt positivt! Oftast blir jag så himla besviken...men men jag är ju blåögd och blondin så..tja vad hade jag väntat mig???
Nu ska det väl tilläggas att jag inte drar alla över en kam och att den personen jag tillbringar mest tid med INTE uppvisat sidor jag inte gillar!!! Ha ha stackarn..fniss... Men ofta så tycker jag det är så. Detta är mer en reflektion av min uppfattning om mig själv...och att jag vet att jag är lite naiv i vissa situationer!!! Självkännedom och erkännande av blåögdhet!
Ja ja nu har jag babblat mycket...Ikväll blir det Moijto och tapas party!!! Ska bli kul att få besöka Marco o Corina i deras nybyggda hus. Dessa underbara holländare..vet att jag o Lisa kommer få skratta oss fördärvade..ha ha
Skål och ha det bra alla underbara människor!
Du blåögda flicka du har en mun så röd..... ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0